vattenmelon i hemlighuset.

Att en liten doftande gran kan göra sån enorm skillnad inne på skithuset,eller 'hemlighuset' som min far kallade det ibland,haha.
Jag fattar inte varför jag inte satt in en jäkla Wunderbaum där förut.
Det doftar friskt av vattenmelon nu,känner inte nån doft av katterna,love it.

Jag har gått o vart sugen på semla i säkert två veckor snart.
Jag är inte ens nåt större semlefan men allas jävla statusar på FB har nog bidragit till suget skulle jag gissa på.
Idag...alldeles nyss...mulade jag i mig en iaf.
inte alls så gott som jag fick för mig att det skulle vara.
Man kanske skulle ta o baka egna till fettodagen...Få dem alldeles superfärska.
Jag är nyfiken på semlewrapen med som gjort stor succé överallt.
Oh well,vi får la se.

adios//hellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0