Inte okej.

Det var längesen nu jag skrev något här,I know.
Jag går igenom en hel drös känslomässigt grejs just nu,därför det är så tyst från min sida.
Jag har väldigt mycket att grubbla över,saker att komma underfund med,komma på svar,leta i mig själv liksom.
Det tar mängder av min energi och det är allt jag tänker på i det stora hela.

Jag vet inte hur lång tid det kommer ta....men jag vet att det måste få ta den tid det tar så att allt blir rätt i slutändan.
Jag har redan fuckat till allt för mycket omkring mig,det är inte okej.

//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0