a deadly adoption.

Sitter i soffan med kall läsk och vejpar i väntan på Will Ferrells film "A deadly adoption" som verkar mycket spännande.
Kommer dock bli rätt wierd/ovanligt att se honom i en mer seriös roll.

Det har vart rätt tyst från min sida.
Skälet är enkelt: det psykiska måendet.
Ångest,mer ångest och lite ångest till typ.
Testade att inte ta Elvanse på två dagar o det blev mycket bättre.
Jag vågade gå ut och var mer stabil i huvudet.
ADD medicin kanske inte funkar som det ska på mig?
Känner en viss uppgivenhet över det kan jag ju tala om,vill ha fokuset men inte ångesten,inte värt det.
Jag saknar mig själv!
Jag är trött på att vara fylld av ångest,att vara världens tråkigaste mamma för jag är så ostabil.
Ska prata med de nere på psyk imorgon när jag ska dit så får vi se vad de säger.
Min summering - Blargh!
 
Har inte träffat min Taisto på 3 låååånga jävla veckor för jag ej vågar åka tåg/buss.
Det är extremt frustrerande!
3 mil imellan oss,så nära men ändå så jäkla långt borta!
Usch!

Nä nu har filmen börjat.
//hellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Tess

Kan inte han åka till dig då?!

Svar: han är ensamstående till sin dotter med speciella behov.
det blir tyvärr galet att rubba hennes rutiner hemma :/
Starsprinkle

2015-06-28, kl 21:23:14
Skrivet av: Anonym

Skit i medicinen. Jag har ingen medikamen mot adhd inte min äldsta dotter heller. För att med3cinerna gör en skvatt tokig. Bättre m lite lugnande mot ångest o bara vara....

Svar: Lättare sagt än gjort,jag vill få ordning på mitt liv.kunna fokusera och fungera :/
och nej,inga lugnande för min del.
Starsprinkle

2015-06-29, kl 00:52:53
Skrivet av: Anonym

Stor kram,du är så jävla grym det vet du! Och du kommer ta dig igenom det här! ❤️❤️❤️/ Angelica (hulda5281)

Svar: men åhh gumman,tack fina du ❤
Starsprinkle

2015-06-29, kl 19:25:27
Skrivet av: Peter

Du är nog faktiskt den första jag läser om som blir medicinerad. Jag själv med vänner som är diagnostiserade med ADD har aldrig hört talas om ADD medicin. Du måste ha extremt grov ADD om de vill medicinera dig, i mitt fall räcker det med lugn och ro om jag ska försöka lära mig något.

Svar: jaså?
då är vi rätt olika o har olika erfarenheter :)
Starsprinkle

2015-07-02, kl 00:40:31


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0