Dag 5 med ADD medicin.

Kämpar mig vidare genom dagarna här.
Dag 5 på Elvanse och jag känner faktiskt hur jag får mer fokus några timmar per dag.
Men kan inte äta.
Jag hoppas verkligen det är övergående för annars kommer det inte funka.
Under desa 5 dagar har jag fått i mig lika mycket näring som man skulle behöva på ett dygn,om ens det.
Jag är jättehungrig men det går inte att äta.
Försöker få i mig nypon och blåbärssoppa och har även fått i mig lite drickyoughurt.
Detta gör att jag är trött,slö och rädd för att tuppa av pga näringsbrist.
Blev tipsad om näringsdrycker som man kan få på recept så det blir billigare.
Ringde till psyk idag för att be om det samt fråga lite diverse gällande medicinen men de ringde aldrig upp så jag hoppas de gör det imorgon.

Det är ett verkligt bergochdalbanemående,jag är osabil och insättningen är jobbig.
Spike får ta mer ansvar nu denna tiden genom att gå ut med Megas vilket han klagar frisk över men ah,så är det.
Det är ju bara nu första tiden liksom,inte så att ungen avlider direkt.

Vet inte om det har med saken att göra med sen dag ett har jag haft iskalla fötter och inte ens dubbla strumpor hjälper.
Mycket underligt tycker jag.

Jaja nu fick jag lite skrivet iaf.
pöss//hellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Ida

Hoppas du hittar en bra balans snart! :love:

Svar: tack gumman <3
hoppas jag med.
Starsprinkle

2015-06-15, kl 23:10:10
URL: http://kawrtnee.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0