Fina ungar.

Idag var det skolavslutning för både kidsen.
Så jäkla synd att de slutar samma dag,vill kunna gå på bådas avslutning.
Nästa sommar,när Spike slutar 9an är det utan tvekan där jag måste vara,vette fan hur jag ska lösa det för Leeloo men det får lov att ordna sig på ett eller annat sätt.
Måste ju stå där vid hans skola och vara jättepinsam liksom ;)

Jag och morsan var uppe och kollade på när barnen skrålade vid hembygdsgården i vanlig ordning,sen drog vi upp på byn för att möta upp Spike och för att handla lite,Leeloos vän I följde också med oss.
Hemma sen blev det lite mysig avslutningsfika,mys mys.
Nu är det sommarlov och jag får stänga av alla 5 tidiga alarmen på mobilen,wohooo!

Så sanslöst fina ungar jag har.
Jag är så stolt att jag nästan spricker! <3


Jag har inte glömt av 'helginlägget' förresten,det kommer.
Jag är snabb som vanligt...not!
Men började med min nya ADD medicin idag så jag är inte helt hundra.

Pöss//HellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: FiaMedFem

Var har du köpt LeeLoo's klänning!? Måste måste måste ha en sån till Enya! :D

Svar: visst är den helt amazing!
jag vill ha en i min storlek.
köpt på nätet hos Bon Prix :)
Starsprinkle

2015-06-12, kl 17:53:58
Skrivet av: FiaMedFem

Åh, tack! Hon fyller år snart så det vore en grym present :D Finns det inte för vuxna,dom brukar ju ha ganska fräcka kläder för oss med :(

Svar: så lite så :)
Nää tyvärr inte,jag skulle avguda en sån klänning i min storlek :D
Starsprinkle

2015-06-17, kl 10:27:51


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0