Leeloo vid havet.

Igår var nog bästa dagen hittills måendemässigt sen jag började med Elvanse.
Visst var det ångest och oro men inte fullt lika mycket som föregående dagar.
Så jäkla tacksam för det,för det lilla liksom.
Jag håller tummarna för att kanske,kaaanske kroppen och hjärnan börjar ställa in sig lite försiktigt nu *hoppas hoppas*

Leeloo var vid havet med sin pappa,hans sambo A,plus barn (två av tre grabbar var med) under helgen.
Jag är så tacksam för att allt gått bra och att jag bara haft Spike hemma under de första dagana med medicinen.
Kunnat fokusera mer på mig själv och andas istället för att stressa runt med en liten kaxig Leeloo som vägrar lyssna :p
Hon har haft det skitbra och jag har fått ta del av massa fina bilder.
De var vid Tylösand och nere i skåne och fan vet allt,hade stuga osv,mysigt!
Kolla så härligt.

Alltså kolla in buskarna!
De är fucking enorma!
Leeloos ser ut som en liten myra där i mitten av dem.

jag vill också se havet,doppa fötterna.
Aaaaldrig vart vid havet.
Men å andra sidan så är det väldigt mycket random saker jag aldrig gjort här i livet.

//HellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0