Pommes!



Känns som värsta bedriften,haha.
håller tummarna för att jag slipper magont iaf.
Det kan ta 2-3 veckor innan jag kan äta normalt igen enlig E-M.
Tog upp diverse med henne i luren idag.
Fasen vad jag tycker om den kvinnan,hon lyckas alltid lugna mina oresonliga tankar och lyckas lyfta mig när jag är låg.
Hon är sååå jävla rätt för sitt arbete!

Mina iskalla fötter är tydligen biverkning så det ska försvinna.
Jag sa att jag läser nämligen inte bipackssedeln för då slutar det med att jag inbillar mig att jag har varenda biverkning om så bara 1 människa i hela världen haft den.

Jobbigare mående idag.
Fick mindre panikattack under dagen.
La mig på sängen o enbart fokuserade på andningen så lättade det till slut.
*pjuh*

//hella

Här kommenterar du:
Skrivet av: Ninna

Du är duktig som kämpar på med att pröva olika mediciner, hoppas den du har nu funkar för dig. Har du adhd? Jag är rätt säker på att jag har någon form av add, me är inte intresserad av mediciner så har inte krävt nån utredning om saken. O jag tippar att det inte finns så mycket annan hjälp att få..

Svar: Tack :)har ADD.
Det finns jättebra grupper man kan delta i för att lära sig handskas med sin add/adhd :)
Starsprinkle

2015-06-17, kl 21:26:53


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0