Whoop whoop!

Tisdagskväll...Kaffe och vejpande,perfekt :)

3e dagen utan Elvanse.
Jag har inte slutat,tar dock ett medvetet uppehåll (tills jag pratat med de på psyk) och jag är mer gamla Hella nu.
Idag var jag t.ex ute till affären för första gången på cirka 3 veckor nånting.
OCH det gick jättebra,kändes så jävla bra och jag blev så glad och stolt över min bedrift!
Wohoooo!

Idag vid middagen blev jag så jäkla paff.
Mina barn är nämligen hopplösa när det gäller mat.
De är kinkiga och petiga som fan.
Det enda som duger är typ tacos,pannkaka och köttbullar.
Jag fixade potatis,fiskpinnar och rörde ihop en kall dillsås (vart skitsugen på det ett tag nu) och hör o häpna - båda barnen åt och de tog till och med av den kalla såsen (det är amazing) OCH de tog varsin portion till.
vad sjutton hände där liksom?
Haha!
Good shit!
Satte dem på att skrubba potatisen för övrigt,de hjälper till med middagarna på tok för sällan.
Leeloo visar mycket tydligt vad hon tyckte i denna bilden,hahaha.


Under kvällen har här vi tatt Leeloos Monster High docka 'Catty Noir' till "Salong Hella" för att försöka trassla ut hennes horribelt tilltrasslade hår.
Det var ingen lätt uppgift men jag tror jag lyckades rätt bra.
Får se imorgon när håret torkat helt.



Nu ska jag gå och tvätta nyllet.
//HellA
 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0