födelsedagsfirande + veterinär + hår.

Yeah i know,det har vart väldigt tyst från min sida.
Men har inte haft nåt intressant att skriva om iaf.
Och jag menar..Come on,hur jävla kul är det att läsa om att jag dammsugit,parat ihop strumpor och petat näsan?
Not so fun ey? xD

Meeeen,igår fyllde min förstfödda hela 15 år!
Straffmyndig & byxmyndig,holy fucking crap!
Jag har forfarande svårt att greppa att han nu är lika gammal som jag var då jag födde honom.
Han är nu äldre än när hans egen pappa blev pappa till honom (Körven var 14).
Gaaaaaleeeet!
Men...så mycket klokare än vad både Körven och jag var som tur är.

Jag väckte Leeloo lite försiktigt igår morse o frågade om vi skulle gratta Spike.
Innan hade jag gjort iordning lite frukost på en bricka o lagt ett paket från Leeloo.
Så skulle vi precis tassa in till honom o sjunga så kommer ungfan upp där i hallen.
Ba va faaan,vi hade tänkt överraska dig juuu!
Vi började sjunga iaf o motade in honom på sitt rum,hahaha.
Han fick en jättefin slips av Leeloo i olika lila nyanser som han hade på sig till skolan.
 
Sen under eftermiddagen blev det firande med tårta,kakor,läsk o hela rubbet.
Flatorna var här,min mor o lillebror.
Han fick pengar,mjukisar,elektrisk tandborste,godis o lite mer pengar och enligt honom själv hade han en jättefin födelsedag,så jag är glad :)



Större delen av tisdagen bestod av massa bökande.
Flatorna var här först..fikade/käkade frukost.
Jossi klippte mig snäll som hon är.
Känner mig så förbannad ugly när jag sparar ut håret.
Så sidohåret har blivit säkert 6-7 cm långt och sen har jag ju själva tuppkammen kvar,eller ja hade.
Hon fick ta bort kammen bak och sen klippa...ah..jag kan inte förklara.
Har en del hår kvar iaf o kan nu fortsätta odla utan att känna mig lika ful.
Ignorera tired mamaface,var sinnessjukt trött där.

Anyhow.
Sen åkte vi till veterinären med deras hund Prince som skulle kastreras.
Vi var med o tittade under ingreppet såklart,utom Hanna som tittade bort,hon har blviit sån känslig liten fjant nu som gravid,haha.
Och jag har numer ett par kulor till.
Första pungkulorna från en hund och därmed de största i samlingen,haha.
Har ingen bra bild då de tyvärr blev för mycket blod med i röret.
Måste införskaffa lite sprit eller konserveringsvätska o göra om det.

Pratade lite om Megas o han tyckte jag kunde komma dit med henne direkt då han ändå inte hade nåt bokat men först skulle han ta lunch.
Så först svängde vi förbi Enelly's o tog varsin liten pommes + vitlöksdip,vidare hem till mig o lasta av varor jag hade handlat innan,hämta Megas o fara tillbaka.
Hon fick en kortisonspruta,recept på kortisonpiller (hon lider av jättejobbig klåda,ingenting hjälper typ) sen köpte jag allergifoder,svindyrt!
UGH!
Efter det hem igen.
Hann precis hem tills Leeloo slutat skolan.
jag kom in på gården samtidigt som jag såg henne.

Få i sig riktig mat o slänga ihop tårta samt duka bordet.
Hej o hå luden tå,hann med allt iaf tills Spike var hemma från skolan,pjuuh.
När alla dragit hemåt satte jag mig  i soffan vid tv'n ,dog lite o gäspade sisodär trehundratjugorelva gånger.

Nu har jag fått tid till psykläkaren igen btw,prata om ny medicinering.
Faaaaan vad jag hoppas att nästa sort jag får prova funkar och att jag INTE mår skit av den *håller både tummar och tår*

Nu ska jag gå o skita,sen sätta mig i soffan med min påse på huvudet o glo lite tv.
Jag har just kletat i ny blå färg i skallen nämligen.
Kommer inte bli ett dugg bra dock,tror bara det kommer fastna fläckvis då färgen (en annan än innan) var för mesig men såg att jag hade kanske 1/4 kvar av den förra så blandade i den med den andra.

Bla bla blah//HellA som är söt ibland.

 
 


 
 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Tina

Älskar din hårfärg och frisyren är fin

Svar: awww tack snällis :*
Starsprinkle

2015-03-05, kl 05:13:38
Skrivet av: Emma :)

Jäklar vad snygg du är!! Å va smal du har blivit, syns jätte väl i ansiktet :)! 😘

Svar: men oj,tack gumman.
dock går det lite upp o ned nu ^^
Starsprinkle

2015-03-05, kl 17:43:17


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0