Första gången...

Jäklar anamma,snart är det helg och för första gången ska jag och Taisto umgås utan barn,heeela långa lördagen o söndagen innan jag drar mig hemåt.
Känns nästan lite nervöst,haha.
Vi har inget särskilt planerat mer än att laga god mat ihop,mysa och snuska en jäkla massa ^^
Wohoo,spännande!
Imorgon kommer karln hit sen drar vi hem till honom på lördag :D

Jag har vart så jävla orkeslös flera dagar,inte vart ett dugg produktiv men idag vände det äntligen så jag har lyckats ta tag i städning,diskning,plockning och hela baletten.
Skönt som fan att ha fått det gjort.
Avskyr de dagar när jag varken orkar eller har lust med stuff.
Mår som bäst när jag gör saker liksom.

Ja,mycket mer än så har jag inte att berätta för tillfället.
Tack o hej//HellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0