Inte ett dugg intressant.

Funderar på att göra mig lite kaffe såhär på fredagskvällen efter att ha suttit o färglagt med Leeloo och hennes vän I,jag har egen my little pony målarbok minsann,så det så!
 

Egentligen skulle jag vart full o glad nu inne på Metallsvenskan i Örebro men jag har en fin redig förkylning som jag kämpar med att få bort.
Och jag är inte den som bara kan bita ihop o parta ändå,inte tillräckligt med viljestyrka för det.
Försökt övertyga mig själv i flera timmar nu om att jag inte är en sopig flickvän som ej följt med Taisto,det går väl lite sisodär.
Får försöka gottgöra honom lite extra nästa helg då vi har hela helgen för oss själva,helt utan kids!

Mina senaste dagar har bestått av taggtråd i halsen,flera kilo snor i ända upp i hjärnan,tjock i skallen o har mest inte gjort något alls...typ..skitfestligt.

Blev tipsad om att koka upp några bitar färsk ingefära med citron så det köptes hem o jag testade igår.
Första gången jag smakade ingefära för övrigt,hade fått för mig det skulle smaka starkt o nästan lite fränt men det var jättegott.
Sötade med honung o hävde i mig tre stora muggar i hopp om att bli kry.
 


har inte ett dugg spännande att skriva om så jag ska placera röven i soffan igen o zappa bland kanalerna.
Adios//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Hannele

Krya på dig! ☺

Svar: tack raring,jag är bättre nu :)
Starsprinkle

2015-05-31, kl 13:28:18
URL: http://instagram.com/hann3le


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0