Mindre kaffe,snuskande & Game of thrones.

Känns lite 'fel' att inte dricka hundratjugoelva koppar kaffe denna morgon men jag får inte.
Eller ja,får och får...Det får jag väl men då får jag skylla mig själv.
Har börjat få gallbesvär (det går i släkten hos oss) och när jag var hos tant doktorn i fredags så sa hon att jag måste dra ned på kaffemängden då det troligtvis är det som orsakar smärtan.
Damn it.
Jag är van vid att dricka iaf,ja,vad kan det bli,runt 5 koppar kaffe på morgnarna kanske.
Nu får jag dricka högst två!
Har vart jätteförsiktig med kaffeintaget hela helgen och det har gått bra dock.
Jävla skitgener har vi.
Gall/njurproblem,smärtsamma ryggar och dåliga tänder.
Åh fantastiskt!
Varför har vi fortsatt fortplanta oss egentligen? :p

Vilken härlig helg jag haft hörrni!
Första gången jag och Taisto fick umgås helt utan barn som sagt,tror jag nämnde det i förra inlägget iaf.
Anyhow.
I fredags kväll kom karln hit till Hallsberg.
Jag och flatorna plockade upp honom vid stationen sen drog vi o handlade lite för att sen dra hem till mig.
Flatorna bjöd in sig själva på middag.
Jag sa åt Jossi att då fick fan hon göra maten vilket hon gjorde ;)
Vi mulade glatt i oss pastagratäng med bacon och purjo,omnomnom.
Klockan hann bli säkert runt 22 innan de drog sig hemåt,jag var dödstrött,Taisto var dödstrött men han var nog tröttare än mig för han tvärslocknade när vi låg och kollade på 'Vistor Q'.
Lilla raringen,så jag lät honom sova :)
Vistor Q måste ni för övrigt se om ni gillar skruvade filmer.
Det är en japansk (såklart) fuckad film,i liked it a lot!

 



Vaknade till alarmet vid 7.45 på lördagsmorgonen,det var inte ett dugg häftigt att kliva upp tidigt när man 'egentligen inte' behövde men vi skulle få skjuts av flatorna in till Örebro.
Fixade till oss och blev hämtade,drog först till Marieberg där de skulle handla diverse och jag var noll peppad på att gå in där.
Kände ångesten direkt men Taisto lyckades lugna mig flera gånger,han är bra!
Men när vi sen var inne på Citygross blev det för jobbigt.
Jag hukade mig vid brödet,satt där nere på golvet och försökte andas.
Höll på att börja grina för jag blev så arg över det faktum att ångesten åter igen har mig i sina kraftiga klor efter flera års frånvaro,mer eller mindre.
Fan vad jag hatar panikångest!
Både flator och Taisto gjorde sitt bästa för att få upp mig så vi skulle bli klara där inne,pratade med mig,försökte lugna mig etc.
Till slut lyckades vi bli klara där inne iaf o jag var så jävla glad över att äntligen komma ut från affären,fy fan!

När klockan var nånstans efter 16 var vi äntligen hemma hos Taisto och det var sååå skönt att hoppa i mjukisbrallorna o dricka kaffe.
Vi hade tänkt måla tv bänk o böka lite allmänt men vi var så jäkla trötta och noll pepp så vi bara slappade,lyssnade musik och porrade en hel jävla massa!
Och vi hade även tänkt laga romantisk middag men då vi käkat på Max med flatorna innan så orkade ingen av oss,det blev istället lite kex,ost,vindruvor,tända ljus och 'New kids nitro' där under kvällen.
Första gången jag åt brieost för övrigt.

 


Sen Zombieland då han inte hade sett den,hör och häpna!
Den är ju helt amazing för fan,man måste ha sett den!
Sen mer snuskande och mer snuskande innan vi slockande där under natten/tidiga morgonen nångång.

Det var inga fel alls att sen vakna morgonen därpå utan att några barn väckte en,jäklar vad fint ;)
Vi kom långsamt igång,ingen stress alls.
Satte oss och kollade några avsnitt av 'Game of thrones' då jag inte sett den serien ännu och nu vill jag se mer!
Såg väl kanske 4 avsnitt innan klockan hade blivit så pass att jag var tvungen att röra mig hemåt till mina små odjur :)
Spike var gullig som kom o mötte upp mig tillsammans med Megas,vi handlade lite sen hem.

Det var väl min helg i det stora hela.
Spikey har slappat här hemma och Leeloo har vart iväg med sin vän F o hennes familj till Parken Zoo och haft skitkul :)
Så jäkla gulligt av dem att ta med sig henne!

Nu måste jag fixa till mig lite,ska ned till psykläkaren.
Hoppas ni alla får en fin dag gott folk//HellA

 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0