Shoot me now!

Ugh,idag mår jag inget vidare alls.
Hundra kilo taggtråd i halsen o önskar jag fick sova dygnet runt.
Taistos dotter N hade lite ont i halsen o snörvlade lite i fredags när vi åkte dit så man får ju skylla sig själv men jag blir likt förbannat som en gnällig förkyld karl när jag inte är bra.
Té med honung samp strepsils för min del.

Herrejävlar vilken misär det blev i fredags innan vi skulle dra hemifrån.
Jag sträckte mig för att lägga tillbaka en sak i ett överskåp i köket o då råkade jag stöta till kaffebryggaren så kannan for i golvet!!!!
 

Jag ba - NEEEEEEEJ!
Shoot me now liksom!
Glas och kaffe åt både höger o vänster och jag kunde bara tänka på hur fan jag skulle klara mig utan bryggare.
Imorse var första morgonen utan kaffe,kändes mycket underligt och konstigt.
Det första jag gör när jag vaknat på morgonen är nämligen att trycka på bryggarknappen då jag 'laddat' den kvällen innan.
Har frågat på facebook o nu verkar det som det löst sig,wohoooo,jag blir så glad.
Nu ska jag bara få hem den hit.
Kaffe <3

Flatorna körde mig o Leeloo till Örebro i fredags sen käkade vi allihopa på Burger King då vi lovat kidsen det.
Jag är inget fan av Burger King,tycker burgarna smakar alldeles för lite men ahh det dög.
Efter det till Intersport då karln skulle ha ett par dojjor.
Leeloo blev oxå kär i ett par som hon köpte för (nästan) helt egna pengar.
Hon är lika frälst i djurmönstrat som mor sin :P

I lördags var det 'Hundens dag' och det var diverse aktiviteter i parken nära Taisto.
 

Så vi knallade dit o kollade på hundar o hästar,tog lotter,köpte sockervadd,fikade,N fick ansiktsmålning etc etc etc.
Superfint väder blev det oxå så det var jättetrevligt.
Efter det drog vi till Willys för att handla diverse och när vi kom hem drog vi igång grillen.
Både jag och taisto är noobs när det kommer till att grilla men google var vår vän,haha.
Det gick helt okey så vi alla mulade glatt i oss fläskfile,potatisgratäng och grönsaker.
Leeloo åt så mycket att hon inte ens orkade sitt lördagsgodis efteråt,that's the first ;)

Sen blev det söndag o vi for hemåt efter en bra helg.
Nu orkar jag inte sitta vid datorn mer,ska dö på soffan.
Pöss//HellA
 




Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Aww... i den parken staplade Star runt på frusen sand när hon var strax över 1 år. Lärde sig gå i vinterskor. ;-)

Svar: aaaaaw :D
Starsprinkle

2015-05-27, kl 12:19:47
URL: http://nouw.com/mansondust


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0