Kvarglömd kamera + kallt & snuskande.

Så var det fredagskväll,det är bara jag & Leeloo hemma denna helgen då Spike for direkt till Madde i Västerås efter skolan så honom har jag inte sett sen typ 07 imorse.
Åhh,stackarn...Han messade mig förut och skrev typ 'mamma,du kommer kanske bli arg nu men jag glömde kvar din kamera på tåget'.
Lilla hjärtat,jag blev inte ett dugg arg för jag använder den aldrig,det är han som haft den hela tiden för han älskar att fota och är duktig på det.
Han fotar bland annat väldigt mycket lastbilar o har en sida på facebook till det.
Jag svarade att jag bara blev ledsen för hans skull för nu har han bara mobilen att fota med.
Jävla skit.
Jag sa åt honom iaf att ringa SJ,chansen är nog inte särskilt stor att någon lämnat in den men det är iaf värt att testa.
Dessvärre är det stängt under helgerna så han får slå en pling på måndag.
*håller tummarna*

Tvingade med Leeloo ut på en kvällspromenix med Megas tidigare,så mycket trevligare att knalla när man har sällskap.
Hon dansade mest runt i den lilla snön.
Hon blev så jäkla glad härom morgonen när det snöade,nu var det ju iofs mest blask men ändå.
Jag och Megas var inte fullt lika peppade.
När hunddamen såg att det snöade stannade hon tvärt i porten så jag fick dra ut henne,haha.
Alltid!


Igår kom min fina Taisto hit så åkte han hemåt idag ♥♥♥
 

Han hade aldrig vart på Dollarstore så vi trotsade vädret och gick dit tillsammans med min mor och bror,kylan bet som fan i kinderna,ughh!
 

Lagade mat,glodde film,fjantade oss och snuskade som faaan,oh så ljuvligt.
Det var jätte längesen vi hade sex faktiskt för jag har mått så psykiskt dåligt och sist han var här blev jag sjuk och orkade ingenting.
Så vi tog igen det natten till idag,svetten rann - uuunderbart!
Vi båda behövde det - som fan!

Jag är såå tråkig..eller ja,bekväm kanske man ska säga..I don't know ^^
Går alltid runt i mina jävla mjukisbrallor,switchar mellan några tishor som jag har på mig alldeles för länge varje gång,håret i tofs och osminkad.
Avskyr hur jag ser ut då men jag orkar fan inte.
Igår pallade jag kleta på lite smink iaf,och dra på andra kläder.
Halleluljah,prisa fezuz!
Sen att mannen uppskattade den djupa urringningen var ju lite bonus :p



Nu är tants ögon för trötta för dataskärmen så godnatt på er gott folk//hellA
 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0