Snorklump,rensande & pärlande.

Rösten var helt borta när jag vaknade imorse,jag fick fram några enstaka ljud bara och halsen gjorde så förbannat ont.
Jag fick seriöst göra 'psst-ljud' och vifta med armarna för att få kidsens uppmärksamhet så jag kunde viska försiktigt till dem vad jag ville.
Och igår när jag nös så nös jag ut en supervidrig snorklump rätt i ena handen och jag dog lite för det var så äckligt.
De som känner mig vet att jag fullkomligt avskyr snor,det finns inget vidrigare.
Vilket är rätt lustigt med tanke på min stora kärlek att klämma finnar,drömmen om att klämma stora fyllda bölder med kesoliknande innehåll etc.
Fatta när kidsen var små...jättesnoriga barnansikten,uuuurk!
Anyhow,jag fotade snorsnusket o var tvungen att skicka till stackars Taisto,yeah I just had too.
Han börjar dock bli rätt härdad av att vara tillsammans med mig.
Jag är äcklig..för..ja..sån är jag!
Meeeen,känn er välsignade för ni mina friends & haters slipper se,lol :p

Började smått rensa lite bland Leeloos leksaker/prylar/whatever igårkväll.
Gick igenom 4 plastbackar,fck en hel del slängt och lade undan lite som hon vill försöka sälja :)
För en stund sen påbörjade jag hennes stora kista som är proppfull av allt och inget men väntar med resten tills hon kommer hem från skolan för hon tyckte det var roligt att vara med och rensa,så det är toppen.
Brukar annars få göra sånt när hon är hos nån vän typ eftersom hon oftast vill spara sånt som verkligen är skräp men ah,det går visst bättre nu :)
 


Spike håller uppe pärlintresset än så det är härligt.
Han fick till och med en beställning veckan som var på 6 glasunderlägg,så han tjänade en fin slant,skitkul :D

Han har mycket bättre tålamod än vad jag har så jag frågade om han kände för att pärla ett par saker åt mig,det gjorde han och det blev huuur bra som helst.
En jättevacker swastika och 'Tryclyde' från Super Marios bros 2 (I'm a big fan)
(OBS,om ni tror att swastikan är något nazistiskt så uppmanar jag er genast att googla,eller gör det enkelt för er och klicka HÄR <--- )
#reclaimtheswastika
 

Ska bara till några eldbollar vid Tryclyde så åker han upp på badrumsdörren bland de andra pärlkreationerna.
Tanken är att vi ska fylla den dörren med massa tjusigt.
Använder silvertejp som vi liksom rullar så det blir klistrigt på båda sidorna.
Dörren är trasig sedan innan vi flyttade in så de kommer ändå få byta ut den dagen då vi flyttar,så det gör inget om det blir märken.

Oh well,nu har jag vart ute med hunden och mött Leeloo vid skolan,samt fått i mig lite kaffe så vi ska fortsätta rensa i leksakskistan.

Måste bara visa 'finväggen' som jag kallar den.
Uppdaterade den med den fina tavlan av min och kidsens händer som gjordes ett tag tillbaka,ovanför den är min mormor & morfars bröllopsfotografi :)
Tanken är att väggen ska fyllas med massa vackra ting.
I love it!
 


Hej & hå luden tå//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: MLI

Jag vill se bild på slemklumpen!!! :-D

Svar: haha synd man inte kan skicka privat meddelande här :p
Starsprinkle

2015-11-17, kl 20:31:26


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0