Adhd medicinen + tilltänkta bebisnamn.

Jag var så jäkla trött igår efter den minimala sömnen så jag förstår inte varför jag fick för mig att baka lite kakor men det gjorde jag iaf.
Helt mosig i huvudet så det blev lite knas ^^
Först blandade jag ihop ingredienser som inte skulle blandas ihop,så det var bara att hälla ut i papperkorgen,muttrade lite för mig själv och började om.
Sen när första plåten var inne i ugnen och jag tittade till dem tyckte jag de såg konstiga ut,då slog det mig att jag glömt haft på sylt på dem.
Oh well,slängde på lite rosa glasyr men de andra två plåtarna blev som de skulle.
 


Idag blir det 4e dagen jag äter adhd/add medicinen,alltså andra gången jag testar den.
 

Och vet ni vet?
Det är helt annorlunda mot förra gången.
Jag förstår inte hur och/eller varför men jag är jävligt glad.
Jag blir mer handlingskraftig,bättre tålamod,kan fokusera bättre,jag kan till och med äta och jag har inte sån ångest som sist.
Fattar ingenting!
Jag får lite småångest ibland men har gett mig fan på att helt fokusera på positiva saker,tänka så jävla positivt det bara går,jag kämpar på!
Jag försöker hålla mig sysselsatt för att inte hålla på och grubbla över diverse så i måndags rensade/städade jag badrumshyllan som jag tänkt göra hur länge som helst.
Tisdags rensade jag köksskåpet som var fyllt med allt möjligt skräp,också tänkt göra hur länge som helst.
Igår rensade jag kökslåda full med skit,bakade kakor etc.
Underbart!

Åh medans jag rensade hittade jag bland annat ett litet block från när Spike och Leeloo var små,i det skrev jag upp olika namn som var hemliga för allmänheten,tilltänkta till kidsen.
Love it.
Ska fan rama in och spara :D
Nu ska jag ju inte ha fler så då kan jag 'släppa' den ;)
Ångrar dock än idag att jag inte även lade till Ryl bland Spikes namn,god damn it!
vet inte varför jag älskar det så mycket.



Tack och hej,här får ni en bild på Mullan som stjäl av vår ost,hon var så söt så jag lät henne hållas en stund och nej jag tycker inte det är äckligt att dela mat med djur.
 

//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: L

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Mastix
Haha, vilken tur att du inte döpte nån av kidsen till Mastix, det är ett hudlim för lajvare : D

Svar: hahaha jaså? ^^
Starsprinkle

2015-10-08, kl 09:08:05
Skrivet av: Frida

Härligt att du fick sån positiv respons på din nya medicin, håller tummarna för att det fortsätter att kännas bra!

Svar: tack :)
håller tummarna jag med.
Starsprinkle

2015-10-09, kl 07:03:38
Skrivet av: Linda Malmström

Lymla är ju jag :D /Din gamla brevis

Svar: jaaa,precis ^^
haha.
heej :)
Starsprinkle

2015-10-09, kl 19:36:15
URL: http://malmstromlinda.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0