Ångest & oro.

Dagarna går och jag vet fortfarande inte när jag får tid hos psykläkaren.
Jag vet alltså inte när jag får nytt sjukintyg och jag vet alltså inte när jag får pengar.
Den inre stressen som härjar är extremt påtaglig och jag mår inte bra alls,oro,ångest.
Jag brukar vara rätt duktig på att trycka undan tankar och känslor men det går inget vidare just nu.

Det är inte rättvist,det är psyk som fuckat till detta,jag har inte ens fått en förklaring till vart/hur det blivit fel.
Har bra erfarenhet av psyk genom alla år,detta har aldrig hänt innan vad jag kan minnas.
Känner mig typ...sviken...

Och imorgon tar jag den sista kapseln av min adhd medicin,sen är den slut.
Jag har inte råd att hämta ut en ny burk då den kostar nästan 900 kronor och jag började nyligen om på noll i högkostnadsskyddet.

Snart kommer barnbidrag och liknande men jag måste prioritera att betala hyran om ens pengarna räcker till det.
Hur ska jag kunna betala räkningarna?
Hur ska vi ha råd att äta?
Leeloo fyller år den 9e...kommer detta vara löst tills dess?
Kommer jag kunna köpa födelsedagspresent till henne?
Fuck,det här är inte okej,inte nånstans!

//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Kan inte din läkare skriva ett sjukintyg via telefon? Det gör min läkare om vi ej hinner ses. Hoppas det löser sig!!

Svar: jag tycker detsamma!
har drågat två olika nere på psyk men de säger att läkaren måste träffa patienten *suck*

tack snälla <3
Starsprinkle

2015-10-16, kl 12:28:23
Skrivet av: Hannele

Men fy..jag hoppas att det ordnar sig snart för dig..kram!

Svar: tack snällis <3
Starsprinkle

2015-10-18, kl 07:58:34
URL: http://instagram.com/hann3le
Skrivet av: Miaa

Hur går det, tänker på dig <3

Svar: tack gulliga du.
inlägg kommer :)
Starsprinkle

2015-10-19, kl 19:09:38


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0