Hallsbergsmarken.

Har lite kvällsångest nu när medicinen gått ur för dagen,en väldigt vanlig biverkning tyvärr så jag försöker sysselsätta mig med lite smått.
Har kollat komedi med morsan och lillebror,besvarat en skolenkät och tänkte jag lika gärna kan klottra lite här.

Igår var det den traditionsenliga höstmarknaden här i Hallsberg.
Det är den större av de två som anordnas varje år,alltså fler stånd och fler/större karuseller.


När Leeloo slutat skolan för dagen knallade vi upp på byn tillsammans med hennes vän I,min mor och bror.
Spikey hade vart hemma från skolan då han ej var helt kry så han fick snällt stanna hemma men jag köpte med lite marknadsnougat hem iaf :)

Leeloo brände större delen av sina pengar på dyra karuseller och köpte lite småkrafs,nöjd tjej indeed.


Efter tre timmar fick det räcka och vi knallade hemåt.
Trötta,frusna men nöjda :)
Sen drog hon vidare hem till Amanda + sönerna för att spendera helgen med dem.
Idag var de inne på Tekniska kvarnen i Örebro till exempel,awesome ju.
Där har jag aldrig vart men verkar kul.
Bara att få följa en bajskottes väg verkar ju episkt,hähä ;)

Bakade lite fler syltkyssar idag.
De var så jäääkla goda,försvann hur snabbt som helst.
Godast är de enligt mig dagen efter när de fått ligga i en burk,goood.
Man blir helt knullad i munnen! <3
 



Nu ska jag ladda bryggaren sen kolla om det finns nåt att kolla på på tv//HellA
 


 




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0