Svidande ögon & ångest.

Har inte vart världens bästa dag direkt.
Att inte kunna sova tär på mig.
Jag är så trött att det verkligen svider i ögonen och jag kan inte tänka,känns som tuggummi innanför pannbenet.
Ger det sig inte snart så får jag be läkaren om något jag somnar av för detta är inte hållbart.
Väldigt vanlig biverkning på adhd medicin dessvärre.

Sen har jag legat med panikångest idag.
Blev för mkt oro när jag fick mail från Försäkringskassan som sa att jag inte får någon sjukpenning alls denna månad då det inte inkommit något nytt sjukintyg.
Det är psyk som trasslat till det på nåt sätt då jag väntat på tid till läkaren där i snart en månads tid.
Jag brukar alltid få tid strax innan sjukintyget går ut men inte denna gången.
Jag har legat på dem flera ggr om att det är bråttom etc etc.
Vet inte varför det blivit såhär denna gången.
Jag har mina misstankar om att de är helt överbelastade med patienter så har det knasat till sig nånstans där.
Pratade med dem idag igen och de gör vad de kan,är uppsatt i nån akutlista så om någon avbokar tid hos läkaren får jag skynda mig ned dit snabbt som fan.
Detta MÅSTE lösa sig snarast,jag har panik!
Måste kunna betala räkningarna och utfodra kids och djur ffs.

På tal om ingenting...jag lovade någon ett inlägg om våra djur här hemma.
Har inte glömt,det kommer :)

Nu ska jag strax försöka sova o hoppas på att få lite djupsömn iaf.

Så saknar jag my man som fan också,vill ligga med hans armar runt och bara få känna mig trygg <3

//hellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0