Bakning & civilstatus.

Spöregn heeeeela dagen,att det ens kan regna så mycket!
Åska och blixtar till och från under kvällen så datorn har fått vara avstängd.
Så satte jag igång den för en stund sen för jag ville blogga men då började det blixtra igen.
Slog ned röven i soffan istället o knapprar på mobilen.

Jag och Leeloo stallde oss och bakade en vanlig kladdkaka förut.
Dock hann damen somna innan den hunnit svalna så den får avnjutas imorgon.

Imorgonkväll kommer Spikey hem från Västerås.
Han uppdaterar mig om hur de har det via facebookchatten och telesamtal vilket jag uppskattar.
De har det jättemysigt och har nu ändrat civilstatus på FB.
Raringar!

Har vart mysigt att bara haft Leeloo hemma denna helgen,det händer nästan aldrig nämligen.
Lite qualitytime liksom.
Det behöver hon :)

Annars idag har det plockats,dammsugits,torkat av diverse ytor och bla bla.

Nu ska jag strax tvinga med stackars Megas ut i spöregnet,haha fan vad hon avskyr det.
Hon blir så sjukt glad när vi kommit in sen,springer runt o studsar o är allmänt tacksam över att vara inne i värmen.

Nattinatt gott folk,var snälla mot varandra//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0