Det blev så naket.

Åh vad jag gillar telias app 'zappa'.
Jag kan byta kanal på boxen som står ute i vardagsrummet medans jag ligger här inne i sovrummet.
Love it!
Glor tv o njuter av massa doftljus.

Jag är helt barnledig!
Det är så jäkla tyst.
Spike åkte till sin tjej i V-ås tidigare idag och Leeloo är hos A.
Jag har mest bara tagit det lugnt o pysslat om mig själv,målat naglar o slappat.

Fan min ena bröstvårtepiercing är på väg att migrera lite smått och det gör mig såååå ledsen eftersom jag verkligen älskar dem.
Och de gjorde så förbannat jävla kukont att göra så det vill jag helst aldrig göra igen.
Tog ur den högra staven innan duschen förut o det blev SÅ naket!
Kändes så fel.
Jag ger det en chans till genom att gå ned en tjocklek till standard,dvs 1.6 mm istället för de 2.0 mm jag hade.
Blir det inte bättre så får jag helt enkelt ta ur den,låta det läka ihop och sen samla mod till att göra om den,fast längre bak på nipplen.
Gaaaah,jag håller tummarna men har inte nåt större hopp.

Godnatt folk & fä//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: L

Men åh, du vet väl att du kan använda Embla-kräm till the nipples? Jag gjorde det på min vänstra, hade samma som du, den ville vandra ut... och jag älskar verkligen mina!! Ser ingen poäng med smärtan, om det liksom bara är smycket man vill ha, och inte bryr sig o smärtan/upplevelsen. Och herregud, du har ju inget att "bevisa" i fråga om smärttålighet, du har ju för fan horn : ) Köp Embla och var gla'!

Svar: åhh jag hade inte en tanke på embla förräns en på facebook skrev det igår tror jag det var.
LÄTT att jag kommer köra på det..och hoppas det hjälper :)
Starsprinkle

2015-09-20, kl 17:49:14


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0