Egen ytterdörr.

Åhh halleleeelulja vad stolt jag blir över mig själv som äntligen tatt tag i att rensa i lillhallen.
Min lägenhet har två ytterdörrar och därmed två hallar.
Den lilla hallen o andra ytterdörren är borta vid Spikes rum o vi har aldrig använt den som utgång.
Det har stått massa saker framför den dörren,vart som ett förvaringsutrymme typ.
Men idag rensade jag och fixade till så nu får Spike en 'egen dörr' där han ställt sina skor vid sidan osv.
Behöver några stabila krokar till jackor och tröjor också för den hallen är inte stor nog för en hatthylla.

Jag växte upp i precis en sån här lägenhet som vi bor i nu,fram tills att jag var 13 då mamma och pappa skiljde sig.
De hade en stor jäkla frysbox framför den andra ytterdörren och jag minns hur mycket jag önskade att den ej stod där för jag ville använda dörren.
Kändes lite häftigt att kunna få ha en egen ingång liksom.
Så det känns lite kul att få ge Spike det.
Får väl se om han kommer använda den,gör han inte det så tänker jag ha utrymmet till klädhyllor istället ^^

Onsdsgskväll o jag ligger o kollar 'Masterchef Canada'.
Älskar alla Masterchef vilket är rätt lustigt egentligen då jag avskyr att laga mat,haha.

Har tvättat massor idag samt passade jag på att sopa ur förrådet i källaren nu när det torkat.
Känns så förbannat skönt att man nu kan gå in där,det är inte lika mycket saker som innan på långa vägar.

Japp,det var allt för mig idag.
Burn in hell cykelställ//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Frida

Jag minns hur avundsjuk jag var på de kompisar som bodde i sådana lägenheter och hade egen hall, nästan som att ha eget tänkte jag då :-)

Svar: awww ja men precis.
jag ville sååå gärna ha egna ingången,kändes lite vuxet sådär.
Starsprinkle

2015-09-17, kl 21:12:04


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0