sug häströv.

Torsdagskväll i soffan,trötta ögon tittar på den vackraste kvinnan på denna jord,nämligen Angelina Jolie i 'Taking lives' på 5an.

Har en mindre bra dag.
Vaknade vitter o grinig imorse o har jållt mig sån hela långa dagen.
Kan inte skylla på mens eller ägglossning så I don't know.
En dålig dag bara.
Såååå lätt att tänka tusentals negativa tankar om sig själv när man är bitter.
Det är den lätta vägen.
Krävs så mycket mer energi att vara positiv men jag försöker oftast vara det,se något ljust i allting...så idag får jag faaaan vara bitter.
Hela världen kan suga häströv idag,så det så.

Orkade inte göra mat så tog sista pengarna o beställde pizza till mig och Spike.
Passade på medans pizzahataren Leeloo åkte iväg till A & kidsen för kvällsgympa och övernattning.
Ungarna har studiedag imorgon nämligen.

Gott för stunden sen får jag mest bara ångest.
Jävla dumheter.
Jaja.

Tack o hej//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0