Ångest,klorin,selfies & födelsedag.

Härliga låtar a'la 60 tal ljuder i högtalarna här vid datorn och jag har nyss hällt upp en mugg kaffe och innan det tog jag hand om en stor disk,pjuh.
Önskar jag var lika duktig som morsan och hade det som vana att diska undan när man ätit men nä.


Har plockat undan alla prylar från golven så jag kan dra en svängom med min home boy dammsugaren sen.
Gaah,jag har sån god lust att raka alla 4 katter så de blir helt jävla nakna.
Katthår på exakt allt,precis överallt.
Jag avskyr katthår!

Leeloo är på kalas hos sin pojkvän S.
Hon klädde upp sig så tjusigt och cyklade iväg med presenterna,hoppas de har kul :)
Han bodde i Örebro förut och flyttade hit för inte alls längesen,så det blir både hans gamla och nya klasskompisar på kalaset :)
Leeloo har sån skön inställning,hon bara -"jag kanske får någon ny kompis då".
Underbart!

Igår var jag på besök nummer 2 hos PTP-psykologen Eva.
Sen ska det bli KBT så småningom.
Detta var typ som bedömningssamtal.
Jag behöver verkligen det,jag har blivit så mycket sämre,tagit flera steg tillbaka mot vart jag var för bara drygt nåt år sedan.
Skriver väldigt lite om mitt mående nu för tiden dock,i grund och botten är det väl för att jag inte vill sprida negativitet...I think.
Mår inte ett dugg bra,usch.
Men jag kämpar på för jag är en jävla fighter!!
Försöker tänka positivt hela tiden även när det är totalt jävla kaos inuti,när min logiska sida krigar med min sjuka sida.
Anyhow,redan när vi gick därifrån så började jag känna mig ostabil i huvudet och när vi var inne på Ica fick jag en panikattack,en mild variant som tur var och den tog jag mig igenom rätt snabbt,pjuuh!
FY FAN,avskyr min hjärna!

Vad har jag mer pysslat med då?
Hmm...
Missbrukade klorin häromdagen,eller ja,mängden,eller ja..ja.
Tog loss röret och alla andra delar under handfatet för att rensa,och delarna var så jävla äckliga så jag dränkte skiten i klorinbad.
Det var inte mer än kanske 2 månader sen (?) som jag rengjorde sist men ändå var det fullt av svart,tjockt,snorliknande sörja.
BLARGH!
Och fixade avloppet vid badkaret samtidigt.
En bra kvinna reder sig själv,höhö! :p
Plastdelen under kylskåpet tog jag loss också,där såg det ut att vara dammråttornas kyrkogård.
FUCK!
Jag borde försöka ta för vana att rengöra där typ 2 ggr per år eller nåt.
Skitigt och dammigt utav helvete men efter skrubbande med tandborste och klorin så blev det vitt och tjusigt igen ;)

Jag älskar före/efterbilder!
Rent generellt..på allt!
 
Stekt pannkakor och av någon underlig anledning bodde det en person som sträckte sig efter en limpa (?) i min pannkaka.
Haha,så jäkla bra!


Och tagit massa selfies i vanlig ordning.
varje gång jag fotar mig själv tar jag säkert 7-16 bilder eller nåt,av dem blir kanske 2-3 bra,haha.


Igår skulle Spikes pappa fyllt 31 så det var en tyngre dag för Spikey.
Och snart,närmare bestämt den sista april så är det Körvens (Daniel,Danjel,Killer,många smeknamn) dödsdag.
Jobbigt att de är så nära varandra.
Ska försöka fixa skjuts ut till kyrkogården,sätta nån fin blomma hos både Körven,Tobbe & Zora :)
 


Nu ska det dammsugas.
Tack och adjö - korv mä brö//HellA







Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0