Level 32 i livet.

Fasen vad kaffet smakar 'fel' när man är förkyld.
Likaså Pepsi Max.
Så vet jag att jag börjar bli sjuk,det smakar underligt.
Seglivade jävla förkylning,den bryter liksom inte ut på riktigt utan den ligger där och 'pyr'.
kraxig och slemmig i halsen,snörvlar,lock för öronen,orkeslös..ja,ni vet.
Blä!

Igår var det tydligen på dagen 32 år sedan jag föddes,runt 09.20 var jag utklämd om jag inte minns helt fel.
Dagen var väl mest som de flesta andra dagar.
Jag vet inte varför men jag blir lite deppig på mina födelsedagar,det är rätt weird.
Säkert något undermedvetet tjofräs.
Igår var inget undantag men jag var både deppig,bitter och jättekänslosam.
Inte för att jag fyllde år alltså,utan det bara var så.
Oh well,efter en timmes vila så kändes det lite bättre iaf,då hade jag lugnat ned mig aningens.
Iofs massa hormoner och skit (pga snart mens,inte graviditet,pjuh) som gör mig extra känslig

Sa till kidsen på morgonen att det är min födelsedag och då vill jag slippa tjata på dem.
Leeloo var faktiskt väldigt gullig och inte alls lika dryg och kaxig som vanligt.
Tonåringen brydde sig dock inte,bajsbarn ^^

Mamma var supersöt som hade bakat kakor  och rulltårtsbakelser,så vi fikade där på eftermiddagen när kidsen var hemma från skolan.
Så hade hon och Spike lagt ihop pengar,så jag fick 270:- (ja,vi är fattiga i familjen).
Sen medans jag vilade diskade hon åt mig,finaste lilla mamma.
Lillebror överraskade mig genom att ge mig en bukett vackra rosor,det gjorde mig glad för han är inte den som ger gåvor i vanliga fall.
Leeloo har broderat i syslöjden och gav mig en jättefin sol med självlysande tråd,duktiga lillskrutt.
i love it <3

 
 


Så,nu ska jag vattna växterna.
Tjing tjong//HellA

 





Här kommenterar du:
Skrivet av: anders

grattis i efterskott.

Svar: tack snälla :D
Starsprinkle

2016-04-05, kl 15:14:55


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0