Melatonin & spyor.

God (nä) morgon!
Sovit skitdåligt 3 nätter i rad TROTS att jag i fredags på psyk fick 'Melatonin' (vårt naturliga 'sömnhormon') utskrivet.
 

Visserligen är det extremt individuellt när det kommer till alla mediciner,hur de funkar på oss,men jag har läst så mycket gott om just detta och att det funkar på större delen av de som får det.
Jag tillhör uppenbarligen inte 'den större delen folk',haha.
Gaah,så tröttsamt.
Jag är _trött_.
Och sen runt 04 nånstans kom Leeloo in till mig,hon mådde illa oc hade ont i magen,så spydde hon.
Hej och hå vad festligt.
Det var inte särskilt längesen hon var sjuk.
Vilken otur hon/vi har nu,annars brukar vi inte bli sjuka särskilt ofta.
Hon lyckades somna om till slut iaf,med en hink vid sängen.
Jag gav upp runt 05 eftersom det ändå inte gick att sova,klev upp och satte igång kaffet och glodde tv tills det var dags att väcka Spikey som somnade om 2 ggr.
Förhoppningsvis kan jag ta mig en tupplur nångång under dagen,det återstår att se.

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0