Snö,ägglossning & twd.

Härligt första aprilskämt från Moder Jord idag minsann - snö.
Jättefestligt.
 

Så har jag ägglossning som gör ovanligt ont,damn it.
Magen är helt svullen o jag känner mig som en ballong.
 

Petade just i mig alvedon iaf och frågade mig själv varför i hela helvete jag inte har några ibumetin hemma?!
Paracetamol suger stjärt!
Det är vid tillfällen som dessa man skulle ha taisto som sambo,han kunde massera min mage,ge mig glass och sätta igång en bra film...åhh *drömmer mig bort*

På tal om film..serier..bla bla.
Från och med söndagkväll kommer jag utan tvekan hålla mig borta från facebook & instagram etc.
Jag vill verkligen inte få det spoilat vem den älskade karaktären är,som dör i säsongsfinalen av 'The walking dead'.
För på söndagen sänds det i Usa,sen kan jag streama på måndagen.
Festligt sätt att inleda min fördelsedagsmorgon,jag lär ju sitta och gråta en skvätt
Väntar med skräckblandad förtjusning över Negans ankomst och vem han ska slå ihjäl med sitt baseballträ 'Lucille'.
Gaaaaaahhhh!
Jag får nog sitta på händerna medans jag tittar så jag inte biter av alla naglar av ren nervositet.


Jag lär gråta flertalet tårar om det är Daryl som försvinner,huuga!
Men nog om det nu.

Nu när Spike är 16 så har jag reggat honom som sökande hos Öbo (Örebro) och Vimer (Västerås) så han börjar samla poäng.
Annars är det nästan omöjligt att få tag i lägenhet.
Vet inte hur det är i Västerås iofs men det lär ju vara liknande som hos Öbo där man måste ha hur jävla många poäng som helst för att få en lya.
Jag har samlat poäng till mig själv i över 5 år men har ändå inte tillräckligt för en 4a (som inte ens är centralt),behöver ungefär det dubbla.
Helt galet!
Så ahh,tips till andra med tonåringar - så snart de fyllt 16,registrera dem som sökande på olika ställen!

Nu ska jag krypa ned under täcket en stund och hoppas alvedonen hjälper min stackars mage.

//HellA
 



 




Här kommenterar du:
Skrivet av: jemh

Känner mig oxå vissen.....kom hem från jobbet igår med halsont...mensiga underkläder och sent på kvällen kände jag hur det klia i huvudet, hittade en liten jävel :mad: Ungarna verkar inte ha fått nåt så den kom säkert från en unge på jobbet, när de satt som klistrade på mig vid läsningen :-(
Hoppas du är bättre imon

Svar: men nää,stackare :/
fan vad runkigt!
Starsprinkle

2016-04-02, kl 11:31:43


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0