Tant doktorn,tvättande och ex.

Hej hopp gummisnopp!

Psst,jättekul att det har kommit in lite frågor,det gillas :)
Svarar som sagt i ett separat inlägg sen,kan hända att det blir i en videoblogg.
Den som lever får se.


Idag är det torsdag för de som inte hänger med,det betyder att det är fredag imorgon.
Och det betyder att Leeloo har kompledigt efter utflykten igår,och det betyder att jag har inte bara har ett,utan två möten på psyk imorgon.

Först till J (adhd skötare) sen till C (överläkare).
Måste tvinga med stackars Leeloo som blir galet uttråkad men jag körde föräldrakortet 'muta' och sa att hon får välja vilken glass hon vill efteråt om hon inte tjatar så det blir skavsår i mina öron,haha!

Var ju med mor till tant doktorn igår.
Det pratades,klämdes på magområdet och togs lite prover.
Nu är iaf första steget gjort och mor inväntar en kallelse till sjukhuset för ultraljud.
Håller tummarna stenhårt för att hon äntligen kan få hjälp för den jävla gallblåsan som bråkar jämt!

När vi var tillbaka i lilla byn Hallsberg så gick vi in på Apoteket,sen Ica och vidare hemåt med bussen.
Bjöd morsan på lite té,jag käkade ostfrallor och blev alldeles för mätt,hade fan räckt med en men det är jag i ett nötskal.
Sen satt jag & mor och gäspade ikapp en stund,smittande gäspningar är fan så jobbiga ^^
Väntade på att klockan skulle bli 15 så jag kunde gå ned med tvätten till tvättstugan och när jag gjort det så däckade jag i sängen en stund,var så trött så...I dunno,trött as fuck!

Spike var in till tandläkaren i Örebro igår.
Den jävla tandställningen alltså,den går sönder heeeelaaaa tiden.
Han har inte haft tandställningen superlänge men ändå har han vart in till käftis flertalet ggr då den gått sönder.
Så jäkla tröttsamt.
Och fler ggr lär det bli.
så jäkla synd för han missar massor av lektionstid i skolan.
Nu har han bara räls i underkäken,när det är klart blir det överkäken.
Ujujuj.
Anyhow..när han var klar så hängde han med Fredde ett tag.
Vet inte hur många läsare som är nya och hur många som hängt med,men Fredde är ett ex till mig,ett av fåtalet ex jag fortfarande har kontakt med.
Sen var Fred shysst o körde hem Spike på kvällen...Och bjöd in sig själv på kaffe,haha.
Så jag drack kaffe varvat med att tvätta och garva med exet :p
 


Det var min dag det i stora drog.
//hellA
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Vad vacker Fred var!

Svar: ah han är inte ful :)
Starsprinkle

2016-04-14, kl 22:32:16


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0