The walking dead säsongsfinalen - SPOILER!

OBS,spoilande av senaste 'TWD' så har du inte sett avsnittet (säsong 6,avsnitt 16) så klicka bort..NUUUU!


 










Säsongsavslutningen av 'The walking dead' totally broke the internet,for realz!
Alla fans är upprörda,förvirrade,frustrerade...iofs,upprörd och frustrerad är väl samma sak,haha.
Anyhow...
Folk har hundratals teorier om vem den sexiga Negan slog ihjäl med Lucille (hans taggtrådslindade baseballträ).
Jag vet verkligen inte,jag vågar knappt gissa vem som fick skallen krossad.
Jag trooor kaaanske dock att det kan vara Abramham,men jag hoppas inte det.
Älskar hans härliga kommentarer hela tiden som t.ex 'what the bitch?' och liknande,haha.
Kanske Eugene...det gör inte så mycket dock...men han är så speciell.
Gaah,jag gillar typ alla...Typ.
Självklart håller jag tummarna för att det inte är min älskade Daryl men man vet fan aldrig med producenterna/manusförfattarna/whatever.
De gjorde ett bra jobb med denna avslutningen,de har fått sååå mycket reaktioner och så mycket känslostormar från folk.
För vi _alla_ avskyr hur det slutade och det faktum att vi måste vänta 6 extremt långa månader - ett halvt jävla år- tills vi får se vem som ligger sönderslagen,blodig - död.

Jag läste nån kommentar om 'leaked audio',vet inte om jag ska kolla upp det eller inte.
Får väl se om nyfikenheten tar över.
Kan ju spoila mer än jag önskar.

Det var hårt att se Rick så totalt förstörd,så skräckslagen,man är inte van vid det.
Jag trodde nästan han skulle tuppa av där ett tag.
Och Daryl,han såg mer död ut än levande,huga!

Haha,det är så jävla galet hur en SERIE på TV kan få en så involverad & känslosam.
Jag skojar inte när jag säger att jag en gång medans jag tittade sa till mig själv 'det är bara en serie,ta det lugnt.'
Insane I tell ya!
Och jag pausade flera gånger,gick & t.ex fyllde på Pepsi...Pausade,pissade...pausade,gjorde nåt...just to catch my breath liksom.
Ujujuj.

Btw,tips - för oss som gillar 'Fear the walking dead' så börjar det nu denna veckan,iaf i USA så får vi vänta någon dag innan vi kan streama.

 


Men nog om det nu,var bara tvungen att ventilera lite//HellA
 


 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lisa

Ja såna där cliffhangers är inte kul!
Lika som de gjorde tidigare i säsongen med Glenn, man fick vänta i flera avsnitt på att få veta hur det gick för honom, det var vidrigt!

Om jag förstått det rätt så är det i seriealbumena en viss person som får möta Negans Lucille, är iofs inte säkert att det kommer bli samma i tv serien

Svar: ah jo jag vet att det är Glenn som får möta Lucille i tidningen men det ska tydligen inte bli så i serien ^^
Starsprinkle

2016-04-06, kl 10:36:01
Skrivet av: Jessica

jag höll på att dö själv när jag såg TWD, o ett halvårs väntan fan inte ok ihhhhhhhh :P

Svar: eller hur!!!
fuck!
Starsprinkle

2016-04-06, kl 18:19:15
Skrivet av: Hannele

Jag blev så irriterad aTT den slutade så spännande! Jag vill se MER! Jag vet ärligt talat inte hur jag ska klara mig på 6 månader..otålig som jag är 😂

Svar: eller hur!
så jävla jobbigt!
Starsprinkle

2016-04-07, kl 07:48:49
URL: http://instagram.com/hann3le


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0