Vilken överraskning - det kom ett bud!

Morron morron på er kära läsare.
Det är onsdagmorgon och klockan är i skrivande stund 08.30.
Byrackan har vart ute,barnen är i skolan och jag är inne på morgonens sista kopp kaffe.
I sovrummet ligger faktiskt min karl,hör hur han ligger där och småsnarkar ;)
Han kom hit igår och stannar faktiskt ända tills imorgon,första gången han är här så länge :D
Ibland händer det nämligen att Nova är på kortis två dagar mitt i veckan och nu hade vi sån tur att han för en gång skull inte hade hundratjugoelva möten inbokade utan kunde spendera tid här hos mig,yay!

Åh,åh,åh jag måste berätta.
Igår eftermiddag plingade det på dörren och jag klickade på mitt elektroniska dörröga för att se vem som stod utanför som vanligt.
En okänd man var det,och han hade nåt bredvid sig.
Jag öppnar och säger hej.
Han hälsar och sträcker fram den stora papperssäcken,hela jag måste sett ut som ett frågetecken och jag frågar vad det är.
-'Det är blommor,jag är bara budet.'
Jag var så förvirrad,fattade verkligen ingenting,haha.
Tog emot säcken iaf och gick in med den i köket.
Det var en stor,jättevacker kreation blomster plus en liten ask chokladpraliner.
Jag läste kortet och det visade sig vara från min nätvän Therese i Västerås!
Jäklar vad paff jag blev.
Dagen innan hade jag skrivit på facebook att jag dammsugat och skurat golven ute på balkongen,och att jag önskade jag hade pengar till mer grönska där ute.
Therese är florist och uppenbarligen en väldigt generös människa som tyckte jag skulle ha lite mer grönt & färg där ute :D
Så glad och så överraskad.
Jag skulle seriöst betala pengar för att ha fått sett mitt överraskade ansiktsuttryck!

Alltså,vilken fin människa hon är!
Bara sådär liksom!
Den är skitstor så den lär ju ha kostat en del :o
Nu står den iaf på min balkong och jag ser den från databordet genom fönstret,ler och tittar på den imellanåt!

Tusen tusen tusen tack Therese,jag är tacksam och glad!



//HellA
 





Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0