Hänglåsbeväpnade puckon.

Kommer ned i källaren och ska hämta sista tvätten....då har nåt jävla pucko satt på ett hänglås bredvid mitt på dörren.
What the actual fuck?
Har aldrig hänt innan!
Så jag fick ju snällt gå upp igen och låta min rena tvätt vara kvar eftersom jag inte kom in.
Skrev en relativt trevlig lapp iaf.
Ska se om jag hittar vaktmästaren på gården imorgon så jag kan prata med honom.

Jävla retardos!


Här kommenterar du:
Skrivet av: a

fan vad surt..fick du bort låset?

Svar: Berättade för vaktmästaren,h an klippte bort skiten dagen efter :)
Starsprinkle

2016-09-01, kl 20:38:04


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0