Otursdag?

Alltså vad är det med denna dagen egentligen?
Tappade hårsnodden i toaletten,botten av ägget lossnade när jag skulle ta upp det ur kartongen så allt innehåll åkte ur bland de andra äggen,men det värsta var på Ica...
Jag & lillebrorsan hade vart inne en snabbis på Ica tidigare och köpt varsin dricka,så var vi inne igen strax innan vi skulle dran hemåt för att köpa det vi faktiskt skulle köpa.
Hans dricka var i ett fack på min dramaten,ni vet sån shoppingvagn?
Agneta heter hon iaf.
Björn råkade komma emot Agneta med kundvagnen,Agneta for i golvet och det sa PANG högt som fan.
Glasskärvor flög åt alla håll och kanter,likaså den kladdiga läsken,och Agneta droppade som fan.
Gaaaaah!
 

Lite lagom pinsamt sådär..
Jag skickade Björn att hämta någon som arbetar där medans jag försökte få ur alla saker som låg i samma fack som läsken.
Försiktigt tog jag upp tuggummipåsar,en liten påse med medicin,nycklar....och två power banks (!) etc
Jag har inte vågat testa någon av dem ännu,jag håller tummarna att de klarade sig.
Lyckades skära mig smått även fast jag var försiktig men inget större.
En kvinna som jobbar där hjälpte oss med skärvor och massa papper.
Ujuj.

Och dagen är inte slut ännu,får se om man lyckas med något mer,haha.


Mätt i magen efter att ha käkat våfflor.
Det var ett tag sen,äter våfflor alldeles för sällan.


Igår fyllde lilla knäppa Megas 5 år!
Time sure flies.


Och i förmiddags var jag nere på psyk.
Ska nu en gång i veckan,10 ggr totalt ha enskild KBT med min psykolog för att sen även ha KBT i grupp.
Läskigt men spännande!

Nu ska jag rengöra akvariefilter.
pöss//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Charlotte

Känns som att Du och T har gjort slut(?) Jag kan ju ha helt fel men jag hoppas du (oavsett) mår bra! Kram
/Charlotte - Studier och Vardagskaos, Studieteknik, studietips och hur man får ihop mammaliv och studentliv

Svar: Hey :)
Det stämmer dessvärre.
Vi är inte osams eller liknande och alla känslor finns där men det är invecklat.
Starsprinkle



Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0