Pokémon,Zora & date.

Tänkt sätta mig ned o blogga varenda dag,men inte fan blir det av...
Vet liksom inte riktigt vart jag ska börja.
Vlogg (videoblogg) har jag tänkt några ggr,men jag kan inte klippa videos och det blir så jävla långa klipp som inte många orkar titta på,för jag börjar pladdra på om allt och inget,.

Oh well.
Just käkat tacos med kidsen och lillebror,nu blir det lite kaffe medans mobilen får ladda så vi kan gå ut och samla ihop Pokéballs sen,och med lite tur några Pokémons :)
Det är väldigt mycket Pokémon i vår vardag nu,vilket är väldigt positivt.
Vi går ut och rör på oss..vi umgås mer.
Vi är motiverade och det är jäkligt roligt.
Lillebror började också spela för lite sen så vi går ut tillsammans.
Tyvärr lyckas jag inte övertyga Spike,haha.
Jag har gått ned ett par kilon till och med.
Det var några år sedan jag vägde vad jag väger nu,det känns bra :)
Min kropp tycker om det.
Att detta spelet släpptes,ja det är så jäkla stort.
Jag kan inte understryka nog hur positivt det är,folk kommer ut.
Både barn och gamla,till och med vi med psykologiska problem.
Sen har man ju läst om vissa som skadat sig,kört bil medans de spelet bla bla bla.
Men det är inte spelets fel,det är de korkade fiskpinnarna som håller i mobilen det är fel på.

Oh oh oh,och igår fick jag hem några tishor.
En kompis som tryckt dem,och hans fina fru kom hit med dem <3
Den gröna är Leeloos och de andra två är mina.
Älskar hur snyggt det blev med rosa tryck mot den gröna bakgrunden!


Annars har det hänt lite av varje runt omkring,inget jag orkar skriva om ännu dock,det kommer.

Zora har fyllt år.
11 år.
 

Känns som det hände i ett helt annat liv,om ens då.
Underlig känsla faktiskt.
Nyfiken på hur hon hade sett ut idag om hon levt,hurdan personlighet hon hade haft osv.
Lilla stumpan min <3
Henke var ute vid graven häromdagen och satte ned nån självvattnande låda och planterade några växter.
Blev jättebra!

Färgade halva huvudet blått.
Får alltid en liten självförtroende-boost när håret är nyfärgat :)



Leeloo har vart på date med sin pojkvän.
Både hon och S var nervösa och sjukt gulliga!
Jagblev fan helt fnittrig och nervös för det var så fint.
Han hämtade henne här hemma och de fick skjuts upp på byn av hans mamma J.
De sattoch käkade glass,pratade och hade det trevligt.
S hade planerat i flera månader,samlat mod för att våga fråga henne.
Han är så jäkla go och inte alls som de flesta 9-10 åringar <3
Fick tillåtelse att lägga upp bilden,han mamma som fotat.


Nu ska jag gå och tvätta av sminket.
Puss//HellA
 
 
 








Här kommenterar du:
Skrivet av: Elina

Tror jag har följt dig sedan 2008, så himla kul att se hur stora dina barn har blivit! Ni är en så himla fin familj.

Svar: Mnåå,vad kul att höra. Tack snälla <3
Starsprinkle

2016-08-03, kl 22:18:50
Skrivet av: Anonym

Hej såg din profil på Badoo..blev intresserade.. Kom hit via insta
Mvh: Ted

Svar: Okej?
Baddow har jag inte använt på över ett år tror jag. Ingen aning om vem du är på insta.
Starsprinkle

2016-08-04, kl 14:07:17


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0