Bajsdag!

Åh vilken bajsig dag!

Jag är så arg och irriterad.



Under kvällen blev jag blockad på Facebook...IGEN.

Why?

För att nån liten feg,korkad fjant bakom sin skärm anmälde en av mina bilder.

Tänk om folk kunde läsa på lite om saker och ting!

Fick hem ett jättefint hänge till halsband häromdagen,velat ha ett liknande jättelänge och nu äntligen har jag ett.

På ena sidan är det Buddha och på andra sidan är det en swastika.

Jag tycker den är hur fin som helst och jag försöker alltid få folk att lära sig om vad swastikan faktiskt betyder.

Det är ingen "Hitler symbol"!!!

Den där lilla bittra gubben med ful mustach stal den flera tusenåriga symbolen och gjorde den till något hemskt fult.

Swastikan är en lyckobringare,allt annat än något fult.



Så Facebook såg mitt fina hänge som rasism och blockade mig.

I hela 30 dagar!!!

En hel månad!

Jag blir så arg för det är inte rättvist!

Facebook borde kolla över sina egna regler!

jag ska börja med att starta en namninsamling,för jag känner att detta inte är okej.



Det blir såna bekymmer när man inte kan använda messenger etc.

Det är via FB (mestadels) som jag håller kontakten med folk liksom.

Sen i mitten av januari nästa år (!!!) när jag fått tillbaka mitt konto så ska jag storrensa bland vännerna.

Och troligtvis lär jag lägga upp saker i fortsättningen så bara de på vänlistan kan se,vilket är synd då många följer mina offentliga inlägg där.



Och annat som gör mig arg är att min älskade lilla mamma ligger där inne på sjukhuset och har otroligt ont.

Hon kan knappt röra sig och låter helt uppgiven.

Läkaren tyckte först att hon bara skulle ha Alvedon mot smärtan!?

Come on ffs!!!

Ni har sprättat upp hennes buk,Alvedon räcker inte fattar ni väl?

Till slut fick hon morfin men det tar bara bort udden av smärtan,jag lider så med henne!

Hur sjutton ska kroppen kunna läka i lugn och ro?

Hon äter dagligen stark medicin mot sin värk i kroppen som fibromyalgin medför,hon behöver starkare preparat än vad en annan skulle behöva vid samma sorts ingrepp.

Och nu ikväll hade hon fått feber också,inte bra!

Så hon blir säkert kvar på sjukan hela helgen.

Hon SKA få slippa värsta smärtan,annars tänker jag bli riktigt förbannad och härja med dem där inne.

Och hjälper inte det så säger jag till brorsan,han är inte rolig att ha att göra med ;)



Om hon blir kvar hela helgen så ska jag försöka få ihop pengar till tågresan på nåt sätt.

Tror hon behöver sin familj <3



Bajs//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Erica

Men prutt då, då blir jag väl drabbad som offentlig stalker, haha :/ sjukt tråkigt när folk ska hålla på och förstöra.


Jag tycker iaf att det är både kul & intressant att följa dig! Har man problem är det väl fan bara att klicka bort sig, på riktigt. Okej om du lagt upp en swastika (osäker på stavning) med text typ "kill all Jews", då kan det vara läge för anmälning, men om en uttryckligen INTE skriver något rasistiskt eller försöker förklara motsatsen som du gjort är det fan bara skitnöderier.

Svar: Men eller hur!
Jag blir så trött på folk!
Jag lär göra sånt privat som jag gissar kan göra någon bajsnödig fjant upprörd,men du får adda mig om du känner för det :)
Starsprinkle

2016-12-16, kl 00:32:00


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0