Det kommer.

Massa frågor i bara två olika kommentarer,vad kul!

Tror inte vi hinner spela in idag,klockan är redan halv tolv och det blev mycket mer att svara på än jag trodde det skulle bli.
Dock kommer det INTE glömmas bort den här gången.
Daddy påminner mig,jag behöver nån som skjuter på,för att få saker gjorda.

Vi har suttit här och myst lite,så gott det gick med Leeloos tjat i bakgrunden,haha.
Lovade Daddy att dricka vin & käka ost,kex & frukt.
Jag lyckades få i mig fyra miniklunkar av vinet iaf,som var alkoholfritt för övrigt.
Jag VILL så gärna tycka om vin men det är bara SÅ äckligt,haha.

Det _såg_ ju väldigt romantiskt ut iaf ;)

Anyhow,ska försöka spela in vloggen imorgon innan han måste dra hemåt för att jobba lite.
OM det ej skulle hinnas så blir det när han kommer till nyårshelgen.
So don't you worry!

Nu ska jag strax få massage!
Den ni!
Uuuuunderbaaaaaart!

Nattinatt//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Erica

Om det inte nödvändigtvis måste vara rött, så prova detta! http://blogg.alltforforaldrar.se/emmalous/2014/04/18/bubbeltips-platino-pink-moscato/

Hatar vin men det där är underbart :D

Svar: Åh tack för tips.
Du avskyr alla andra viner men det funkar,eller?
Starsprinkle

2016-12-26, kl 18:15:43
Skrivet av: Erica L

Jag avskyr vin också, men märkt av ett jordgubbsvin som var gott. börjar på F iaf.

Svar: Åh,det måste vara alkoholfritt dock.
Starsprinkle

2016-12-26, kl 20:42:51
Skrivet av: Erica

Jag kan dricka den vita tre apor eller vad det nu än heter, utspätt(!!) med dricka, men inget annat övh! Men så köpte min syster det där i somras och sa att jag måste prova. Kostar typ en femtiolapp också om jag inte missminner mig :)

Svar: Kollade in den...meeeen så kom jag på att det är ju alkohol i.
M intar inga berusningsmedel alls,inte ens koffein.
Darn it.
Starsprinkle

2016-12-27, kl 00:27:05
Skrivet av: Linn

Alltså jag gillar ju vin, men alkoholfritt vin är helt odrickbart. Drick typ loka istället, garanterat godare. ;-)

Svar: Är det sådan smakskillnad alltså?
Starsprinkle

2016-12-27, kl 16:04:50
Skrivet av: Thina

Inte kommit ännu ju!

Svar: Kommer nu i helgen :D
Starsprinkle

2016-12-28, kl 11:28:45
Skrivet av: Linn

Ja, det är jätteskillnad! Smakar inte alls likadant! :)

2016-12-30, kl 13:48:28


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0