Hemlig beundrare.

Är inne på Dollarstore med Leeloo när det ringer från hemligt nummer.

Vanligtvis svarar jag nästan aldrig då,men nu gör jag motvilligt det eftersom det kan vara morsan som ringer från sjukhuset.



I luren hörde jag en manlig röst och jag frågar vem det är.

Fick till svar att han är en beundrare och att han fått mitt nummer av en kompis i Kopparberg.

-"Jag tror inte jag känner någon i Kopparberg"

Han: -"Jo,det gör du."



Ett tag tyckte jag att rösten lät bekant,tänkte att det var en kompis som valde att göra numret hemligt för att se om jag svarade.

Jag svarar sjukt sällan nämligen...folk förstår sig inte på på telefonfobi/telefonskräck nämligen.



Anyhow...Jag kom på att det inte var han,för jag noterade en liten utländsk brytning och det har inte den vännen jag tänkte på.



Jag fortsatte fråga vem han var och vad han hade på hjärtat.

Han sa återigen att han är en beundrare samt att han vill prata & lära känna mig.

Jag frågade varför.

Han förklarade att det är för att jag är 'svinsexig'.

Jag skrattade och frågade hur han vet det.

-"För att jag sett dig,för en vecka sen eller kanske två."



Jag avslutade samtalet sen iaf utan att få veta vem han var.

Troligtvis någon som typ busringde,I don't know.

Jag undrar mest hur människan fick tag i mitt nummer.



Haha nu när jag inte kan skriva saker på Facebook så lär jag skriva massa onödiga,ointressanta blogginlägg.

Vänj er ;)



//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0