jag är Hans,Han är min <3

Åh vilken härlig helg det vart,även om den inte blev som vi planerat och hoppats på.
Meningen var att jag skulle åka till Daddy i fredags,vi skulle på erotikmässan i Nacka där han skulle göra sin 9e suspension.
Jag skulle få träffa hans vänner,besöka templet,vara med på harinama etc etc.
MEN jag hade ingen trygg barnvakt då min mamma har noll energi eftersom hon knappt kan äta.
Gallblåsan ni vet. 
Men men,det blir fler gånger :)
Daddy var iväg till mässan iaf,för att göra suspension nummer 9 som sagt.
Han valde en "two point chest",den hade han inte gjort innan.
Det kommer ett inlägg om just suspension så småningom,fick en önskan om det :)

Gaah,se så vacker han är! ♥♥♥

 
 

Fattar inte hur han orkade,men sen där på kvällen satte han sig på tåget hit,trots att han arbetat hela dagen samt hängt i krokar.
Underbara man!
Jag mötte honom vid tåget som rullade in klockan 24 här i Hallsberg,sen knallade vi hem till mig,hand i hand.
Där hade vi en liten privat ceremoni på tu man hand som var jättefin,där Daddy frågade om jag ville göra honom den äran att bli hans.
Jag kan med stor glädje säga att jag äntligen är collared!
Kan inte komma på någon bra svenska översättning,men jag bär nu ett halsband (training collar) som symboliserar att jag är hans (lätt förklarat för den icke insatta).
Det är ingen liten sak,det representerar så mycket och jag bär det med stolthet!
Tänker inte gå in så mycket mer på det här i bloggen för jag tror inte att det är så många som förstår.
Så blev vi officiella på facebook med.
Som jag längtat efter att få ändra status ;)
Och som vi alla vet - är det på facebook så är det verkligen på riktigt,höhö.

Några tycker säkert att vi går för fort fram,men vi kan inte bry oss mindre.
Redan efter vår första helg ihop visste jag att jag ville ha honom.
Det känns helt enkelt 100% rätt!
Visst har det känts bra med andra,väldigt bra till och med.
Men detta är något utöver det,helt magiskt till och med! 
 

Oh,och jag fick massa fina presenter!
Hihi så glad jag blev!
En nalle som jag gav namnet Hubert,en olivtvål,vegansk tandkräm & en bok med massa vacker,klok och tänkvärd text som jag velat ha.
Jag har inte läst en bok sen jag var runt 14 år tror jag,men jag har gett mig sjutton på att jag ska läsa denna.
Min ADD-hjärna klarar inte att fokusera tillräckligt för läsning,men jag önskar att jag var en bokmal :)
 


Lördagen blev det mest att slappa och mysa,med undantag för en stund då vi var iväg med flatorna till Kumla för att handla onyttigheter.
På kvällen tittade vi på "The fountain" som var riktigt vacker.
Kände hur tårarna brände bakom ögonlocken och jag grät till och med när filmen var slut.
Vet inte riktigt vad som hände men jag kände _så_ mycket känslor på en och samma gång.
Se den om ni inte redan gjort det!

Söndagen så blev det lite bakning.
Bakade lussesnoppar samt några släta bullar med en gömma av kanel,kardemumma,socker & smör.
Så gott!
Skickade med Daddy en påse att bjuda killarna på som han skulle åka hemåt med,det visade sig vara uppskattat :)
 


Sen lade jag en enorm disk i blöt medans vi tog ett mysigt bad tillsammans.
Jag badar aldrig för jag blir uttråkad efter ca 5 minuter,men med bästa sällskapet var det hur fint som helst.
Och Daddy hade inte badat badkar på flera år,han är ett riktigt vattendjur,så det hade han saknat.
Vi tvålade in varandra,kramades och lyssnade på "Mazzy Star".
Det var redigt trångt för min karl är så stor,men det gick bra ändå.
Vi kom fram till att när jag blir rik i framtiden så ska vi skaffa ett sånt badkar med bubblor...jacuzzi heter det va?
Det vill jag testa!
 


När vi plaskat klart gick jag in i vardagsrummet för att plocka bort lite disk.
Gick ut med det i köket,halkar på golvet och skriker till medans det sista kaffet i muggen for över skåpluckorna.
Då ser jag en enorm vattenpöl över köksgolvet!
Jag följer den och ser att den kommer från sopskåpet,öppnar,tittar och där droppar det från rören.
Vattnet från den blötlagda disken alltså.
What the fudge?
Det har aldrig hänt innan.
Det var bara att diska upp snabbt som sjutton samt torka upp allt vatten,gaaaaah!


Nä,nu ska jag lägga mig,trött som sjutton.

Pöss//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Haha tänkte precis skriva "vad gulliga ni är båda två!" och såg jag faceswapbilden!! : ' D

Svar: Sååååå vidrig bild!!!!!
Starsprinkle

2016-12-06, kl 14:47:29
Skrivet av: Charlotte

Jag har inte alls med det att göra men jag tycker ert förhållande känns läskigt....han verkar betydligt äldre och att han typ äger dig, han köper smågrejer och du tillåter dig bli köpt.

Såg att det var ngn mer som reagerade på att det kändes som att du förändrats och jag tycker det känns som att du alltid varit den som varit stark i alla förhållande, att du insett ditt värde och inte kompromissat (nu menar jag inte om betydelselösa saker som at sova på golvet) men nu känner jag inte igen dig- dock verkar du väldigt nöjd men det känns som han köpt dig och att det är han som styr och ställer (och som jag förstår er relation är det så det ska va?) samtidigt som han inte hjälper dig och stöttar med sånt som verkligen behövs? Istället för att köpa ngn nallebjörn och tvål - varför hjälper han dig inte med julklappar till barnen?!

Alltså - nu blev det här sjukt negativt och jag är negativ (haha) men jag känner inte igen dej längre.....av de som känner dig på riktigt? Vad tycker de? Dina barn, din mamma, bror, flatorna?

Kram och jag hoppas du är lycklig på riktigt!

Svar: Hey :)
Nu fick svar i ett helt inlägg.
Starsprinkle

2016-12-06, kl 19:37:39
Skrivet av: Charlotte

Hade en fråga till :-)
Passar inte Spike Leeloo? Hur gamla ska de vara för att passa varandra egentligen? Längtar tills den dagen.... :-))

Svar: Svaret på första kommentaren kommer imorgon,det krävs längre svar för den.
Jo kortare tid kan han absolut passa henne men han är inte tillräckligt ansvarsfull för att ta henne en hel helg.
Starsprinkle

2016-12-06, kl 23:08:44


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0