Kelda färdig soppa.

Mina ungar är jobbiga när det kommer till mat,det är väldigt få rätter båda två gillar.

Och _varenda_ gång jag ber dem om förslag på middag så blir det "jag vet inte".

Gaahh,frustrerande.

Anyhow,både Leeloo och Spike älskar gulaschsoppa,så det valde jag när jag skulle välja två valfria soppor från Kelda.

Jag buzzar nämligen dessa denna gången.

Gillar att det fanns flera olika sorter att välja på,från klassisk tomatsoppa till exotisk thaisoppa.

Supersmidigt ju,bara att värma.

Perfekt för mig som avskyr att laga mat,haha.

Köpte med några baguetter att värma i ugnen också,för det är ju hur fint som helst med varmt bröd till soppa.



När jag kom hem så slog det mig att jag inte kommer kunna testa soppan.

Jag har slutat äta kött och det är ju kött i den.

Stoopidh!

Oh well,ungarna fick istället i uppdrag att försöka beskriva smak etc så gott de kunde.



Värmde soppa och bröd,tog fram smör och ost samt lite riven ost att toppa soppan med om man kände för det.

Tände lite ljus för det är alltid mysigt.

Det första båda ungarna säger är - "Det ser inte ut som gulaschsoppa."

Nähä,okej?

Jag vet liksom inte för jag har bara ätit det en gång,för typ hundra år sedan när jag köpte färdig på burk och efteråt fick jag sådan otrolig kramp i magen att jag inte ätit det igen.



Tyvärr tyvärr tyvärr så tyckte ingen av dem om gulaschsoppan,vilket var väldigt förvånande och trist.

BÅDA två tyckte att den smakade fisk!?

Fattar inte hur de kunde känna fisksmak då den har noll med fisk att göra.

Tillagade den heller inte i kastrull som vart i närheten av fisk etc etc.

Leeloo tog två skedar sen klarade hon inte mer.

Spike tog nån sked mer än henne men åt inte heller upp.



Gahhhh,nu ångrar jag så hårt att jag tog TVÅ gulaschsoppa för mina två värdecheckar.

Men tänkte ju att vi skulle äta den allihopa och då räcker inte 5dl.

Oh well.

Tyvärr gick inte denna hem.





Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0