Krigare.

Jag kämpar dagligen med mig själv.....och mot mig själv,mot negativa tankar.

Ibland går det bättre och ibland går det sämre.

Idag är det en sån dag av den sistnämnda sorten.

Tänker inte skriva ordagrant hur min tankegång ser ut,för jag tror det ger det negativa mer kraft att säga eller skriva ut det.

Men det är extremt mycket självkritik och jag dömer mig själv,trycker ned mig själv.

Rädd för att göra nära och kära besvikna...alltid



Kämpar,kämpar,kämpar!

Jag har krigat mot & med mig själv mer än hälften av mitt liv,sedan jag var omkring 12 år gammal.

Jag är en krigare!




Jag har kommit en bra bit på vägen,snubblat några ggr så jag hamnat några steg bakåt men reser mig alltid.

Vägen är lång men jag ger inte upp.

//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Känner dig inte, läser bara din blogg sen way back - men jag tycker att din styrka lyser genom skärmen! Att vara stark är inte att aldrig falla, men att resa sig gång på gång. Och du verkar ju ha fostrat två jävligt bra o starka kids! Du är bra & du duger precis som du är!

Svar: Åh tack snälla du <3
Starsprinkle

2016-12-20, kl 00:06:38
Skrivet av: Anonym

Du har inte skrivit om din kärlek på ett tag...ni är väl fortfarande ett par? Tyckte ni passade ihop...

Svar: Jadå det är vi. Har bara inte setts på snart tre långa veckor :/
Starsprinkle

2016-12-20, kl 04:22:20


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0