Ultraljud & tacksamhet.

Idag var det dags för flatorna att göra första ultraljudet.

De undrade om jag kunde följa med för att titta till Shane,så de kunde fokusera på UL ifred.

Hade inga planer så why not liksom,Leeloo följde också med,likaså Hannas äldsta - Noomi.

Så vi höll Shane på gott humör medans de undersökte minibebis.

Jag fick se bilderna efteråt,en av dem var tagen framifrån och där såg det ut som de väntar en liten chipmunk,haha ^^.



Träffade en kompis där på sjukan som jag fick två flaskor e-juice av.

Han tvekande inte en sekund,utan blandade ihop direkt när han fick höra att mina juicer börjar ta slut och jag inte har råd att köpa ännu.

Så snällt av honom,tusen tack M!



Efteråt skulle vi hem till T för att lämna/hämta det sista lilla som blivit kvar.

Dock blev det att vi plockade upp honom på sjukan då han nyss vart där.

Så fick Leeloo en drös vinterkläder som N vuxit ur.

Så otroligt snällt,jag är så tacksam!

Hämtade det,pratade två minuter sen vidare mot Hallsberg.

Trots tjocka strumpor så var mina stackars fötter alldeles iskalla,satt där i bilen och försökte vicka på tårna i hopp om att de inte skulle ramla av...typ.

Gaahh,tills nästa vinter måste jag skaffa fodrade dojjor.

Anyhow,sen dess har hela jag frusit resten av dagen.

Just nu sitter jag med en enorm kopp té (Pukka three ginger plus färsk ingefära & två skivor citron) och kollar på "Criminal minds",försöker värma mig från insidan.



Imorgon bär det iväg till psyk,sen utv.samtal för Leeloo på eftermiddagen.

Hej och hå.

Nu ska jag titta vidare och önska att jag hade typ arton kexchoklad!



/HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Tror du behöver lite kexchoklad, du har blivit så smal i ansiktet! : )

Svar: Haha :p
Starsprinkle

2016-12-13, kl 13:14:37


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0