Blå-lila.

Jävligt öm om magen idag.
Blåmärkena blir större & färggladare hela tiden.

Måste sträckt nån muskel igår när jag försökte mota bort den aggresiva hunden för jag har så ont i axeln idag,och där är jag inte huggen.
Tjusigt va - 


Idag har jag vart tröttare än jag vart på länge.
Tror det blev mycket igår med attacken och sen att ha vart bland massa folk då Leeloos skola hade öppet hus.
Har inte orkat göra särskilt mycket,men bakade kladdkaka enligt Leeloos önskan.
Lyssnade samtidigt på 'Drain sth' som jag typ glömt bort,inte lyssnat på säkert 10-15 år.
I love them!
Synd de inte spelar länge.

//hellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0