Får du hemska tankar?

Ramlade över denna artikeln pga gruppen "Dr.Status" på facebook.
Klicka HÄR för att läsa den.
 



Åh,jag tycker såna här grejer är jätteintressanta & roliga.
Att få höra om folks underliga tankar :)
Jäkla tur man har den där 'spärren' som gör att man faktiskt inte gör slag i saken,eller ja,att de flesta av oss har den iaf.

Några utdrag från gruppen:
-"Känns ok nu när man vill slänga nybryggt kaffe i någons ansikte "
-"Som när jag sitter vid en nödutgång på ett flygplan, det lockar ibland lite för mycket att dra i nödhandtaget.."
-" Min kompis sa att hon fick jättestarka impulser när hon såg små hundar och ville sparka iväg dom som fotbollar ...."
-" Jag får alltid impulsen av att hoppa ner när jag är på en bro. 
Dessvärre är jag också livrädd för djupt vatten, så om jag får impulsen på fel ställe får jag sådan ångest av tanken att jag inte kan gå, ibland vågar jag knappt ens stå upp utan behöver sitta ner...
Inte OK, hjärna."
-"Ja ibland blir man ju nyfiken på hur illa det skulle gå om man körde permon ner i trapphuset. Wee."
-"Jag får alltid tanken att slänga telefonen i vattnet. Måste lägga den i fickan och hålla händerna borta xD"

Ja,listan kan göras lång.
Sjukt intressant att läsa så come on,dela med er!

Några av mina sjuka tankar:
*slå sakerna ur folks händer. (Det kan jag göra med folk jag känner mycket väl som t.ex Hanna,Taisto,mina kids osv)
*Små barns (typ spädbarn) fingrar är så sköra och taniga så jag får lust att bryta av ett.
*Spotta folk i ansiktet.
*Putta ned den jag är bredvid för bron vi är på.
Finns säkert mycket mer,men det är vad jag kommer på såhär iaf.

Btw,vanligt inlägg kommer ;)

//hellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

När jag åker bil kan jag få en känsla av att vilja svänga över på fel sida när det kommer en mötande lastbil. 🙈 ... tur att jag inte har körkort 🙊

Svar: åh den grejen är faktiskt ganska vanlig :)
Starsprinkle

2016-02-09, kl 15:55:02
Skrivet av: Linda

När jag bär mina barn så får jag hålla mig från att nypa dem i låren. Fingrarna vill egentligen bara klämma till. Samtidigt vill jag givetvis aldrig nånsin göra mina barn illa. Därför avskyr jag det där tvångsimpulserna eller vad det nu är...

Svar: äsch inget att grubbla över.
det är som sagt otroligt vanligt och de flesta av oss har spärren :)
Starsprinkle

2016-02-09, kl 22:50:11


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0