Produktiv.

Woah,ser nu att jag inte bloggat sen den 14e.
Vad fan!?
Skärpning nu Hella,måste fan ta mig i kragen!

Det är tosdagskväll,jag tvättar för fullt i några timmar till.
Har vart riktigt produktiv idag,dammsugit,skurat,diskat,plockat etc etc.
Skönt som fan att ha det gjort.
Det har vart vårlikt och fint hela dagen,så jag har haft balkongdörren öppen på vid gavel,skakat rumpa till Agonoize medans jag dammsög,ljuvligt!

Igår var vi uppe på byn för att uträtta lite ärenden.
Så var vi inne på bibblan där de hade sportlovspyssel.
Leeloo och Ida fick lära sig knyta armband och nyckelringsgubbar av paracord (fallskärmslina) sen fick jag armbandet av Leeloo,i love it,så jäkla fint.
Sen under kvällen fick jag en påse med massa paracord av en gammal bekant,så nu jävlar ska Leeloo lära mig hur man gör såna armband :D


Nu pep alarmet så jag ska tillbaka ned i tvättstugan.
Ska försöka blogga imorgon igen.
so long//HellA
 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0