Off

Oj,här loggar jag in på appen och allt ser annorlunda ut.
Jag är förvirrad,men det blir nog bra.
Alltid lite jobbigt i början när något ändras ^^

Just vart ute sista svängen med byrackan,samt hämtat hem Leeloo och hennes vän,som var ute alldeles för länge.

Åh,fler än jag som följer serien "The family" på kanal 5?
Fick veta igår att serien kommer sluta med en riktig jävla cliffhanger,det är dock inte det värsta.
Det gjordes bara en säsong sen lades serien ned!
BAH!
Hur tänkte kanal 5 när de köpte in serien egentligen?
Fan vad runkigt!
Varje avsnitt är spännande och mycket intressant,man vill bara veta mer.
Och nu,nu dåre man minsann veta att den snart slutar...och helgalet också.
Blargh!

Vet att jag inte vart jätteaktiv här på bloggen,jag är rätt off rent allmänt.
Mycket som snurrar runt i knoppen som jag grubblar över.
Men men,det löser sig.
Det gör allt i slutändan.

Imorgon kommer Spike hem från sista veckan på sommarjobbet.
Han har trivts som fisken i vattnet,vilket jag kan tänka mig,då chefen är helt fantastisk.
Inte alla 16 åringar som får jobba med det de älskar som allra första sommarjobb.
jag bad chefen skriva typ en utvärdering,ska bli spännande att läsa :)

Nu ska jag äta glass och glo tv innan jag lägger mig.
Upp tidigt imorgon för möte med ptp-psykologen på psyk.

Puss//HellA

Bildbomb:


Här kommenterar du:
Skrivet av: P

TV kanalerna i Sverige köper rättigheterna till en serie månader i förväg. T.ex har du även Uncle Buck, Blood and Oil samt Grandfather, alla 3 inköpta av Discovery Sverige(ägare av kanal 5 och Kanal 9) och "cancelled" innan de haft premiär i Sverige. Värt att tänka på att amerikanarna spottar ut serier som vi andra byter underkläder.

Svar: Daaamn!
Starsprinkle

2016-08-04, kl 23:15:28


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0