Kenneth

Idag är flator och deras kids iväg till Stockholm,så jag och Peter hjälper dem med djuren.
Jag kom just därifrån,gett kaniner,hundar och katter kallt vatten,tömt lådor,pussat & kramat lite på dem etc.
Mys!
Snodde med en katt hem...
Eller ja..kanske inte snodde,hehe.
Jag ska testa att ha Kenneth här ett tag,han är nämligen väldigt elak mot kattungarna.
Och det funkar liksom inte att ha en stackars katt instängd i badrummet,det blir inte ett dugg bra.
Snart ska en av deras andra honor föda,så förhoppningsvis funkar det att ha Kenneth här tills att de vuxit till sig.
Annars är han världens snällaste katt liksom.
Han bara avskyr barn,jag kan inte klandra honom,haha. *blink blink*
Satte honom i en resebur sen gick vi vidare mot Netto,han sa inte ett pip på hela vägen.
Tvärtom,han såg ut att gilla läget,han låg där och chillade,njöt av solens strålar mot sitt fina ansikte :)
Håller tummarna stenhårt nu för att det inte ska bli intensiva bråk.
Pubis är nämligen en riktig jävla bitch,honom jag oroar mig för.

//hellA




Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

HA! Då hade jag rätt. Jag satt utanför Skansen igår med ungarna o käka glass samt spanade på folk. Tänkte man kanske skulle få syn på nån kändis. Och vilka kommer älgande förbi då om inte dina flator med alla barnen 😄 KUL! Då såg jag någon känd iallafall. En bloggares kompisar! Haha 😂

Svar: hahaha fantastiskt.
fasen vad kul:D
Starsprinkle

2016-06-23, kl 09:41:09


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0