1 års överraskning.

Hade precis plockat ihop all smutstvätt & laddade bryggaren för att kunna insupa kaffe sen när suget kom.
Så knackade det på dörren och den öppnades.
Går ut i hallen och där står min fina Taisto.
I händerna har han en bukett rosor & ett fint skrivet kort.
Jag blev helt paff,hade ingen aning om att han skulle komma.
Vi kunde nämligen inte ses denna helgen då Nova är sjukling,men så har min lurifax fixat barnvakt några timmar för att komma hit och pussas lite med mig på vår 1 års dag!
Hur jävla fin är han inte liksom!?
Han kunde bara stanna cirka två timmar,men åh vad jag uppskattade hans besök.
Och vi hann med att snuska lite också,hell yes! <3

Du underbara man,åh vad jag älskar dig ♡♡♡



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0