Spike 16 år

Min fina,härliga Spike blev 16 år idag!
Klockan 06.04 för 16 år sedan hade 15 åriga Hella precis klämt ut honom :)
Finare tonåring får man leta riktigt hårt efter!


Jag & familjen lade ihop till en systemkamera + stativ och diverse tillbehör och han blev så sanslöst glad.
Det kommer jag leva på länge :D

Grattis på födelsedagen min vackra förstfödda <3

Här kommenterar du:
Skrivet av: Charlotte

Grattis till Spike och Grattis till dej! Du ska verkligen vara stolt över dina barn och dej själv, att som 15åring få barn och sen klara vardagen med alla problem som Du haft (alltså inget illa menat utan med ditt mående och helt utan hans pappa osv) så ska du verkligen verkligen vara stolt!

Svar: tack snälla du <3 jag gör så gott jag kan :)
Starsprinkle

2016-03-04, kl 10:46:15
URL: http://studiepeppen.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0