Seglivad & psyk.

Jag höll ju för FAN på att bli frisk,så vaknade jag igår morse och kände mig överkörd.
Mår bajs idag med,vad är detta för dum,seg förkylning egentligen.
Det är liksom lördag idag och jag blev dålig förra torsdagen,blargh!
Just tagit en Alvedon då huvudet började värka för en stund sen,jag hade ju tänkt börja omplantera lite flera växter nu medans det bara är jag o odjuren hemma.
Istället sitter jag i soffan o tycker synd om mig själv..typ.
*gnäll gnäll*
Leeloo fick nämligen följa med Spike & hans tjej in till Örebro förut,det var gulligt av dem :)

Igår var jag med flatorna till huset i Åsbro.
Orkade egentligen inte överhuvudtaget men på så sätt skulle jag få skjuts till psyk senare under dagen. Samt skjuts hem,slippa gå hela vägen hem i spöregn när man har noll energi.
De städade i huset och jag satt på en dyna på golvet,pratade med baby Sha-nay-nay och fick kärlek av hunden Molle.
Sen blev det för långdraget,jag blir ju så rastlös o då glömmer jag lätt bort att lyssna på min kropp.
Började plocka skräp lite här och där i huset samt vara arbetsledare åt Hanna med iq-fiskpinne,haha.

På psyk gick det bra.
Både blodtryck och puls såg bra ut trots senaste doshöjningen av Elvanse,skönt det.
Nu för tiden har jag inte härliga E-M i adhd teamet som jag skrivit om innan.
Nu har jag en man som vi kallar J.
jag har sån tur för han är minst lika härlig som henne och det är jag väldigt tacksam för.
Tycker det är jobbigt att byta person när man fastnat för den man haft innan.
Jag och J kan prata om det mesta,det är lättsamt och han är jättego.
Håller både tummar och tår för att jag får ha kvar honom.
Alla bra människor jag klickar med har en tendens att plötsligt sluta/flytta/byta arbete/whatever.

När jag var klar där drog vi till Ica för att hämta ut paketet med skor till kidsen inför skolavslutningen.
Älskar 'Skopunkten' som har "ta 3 betala för 2",så jag fick mig ett par fina sandaler till sommaren på köpet.
Win!

Sen vidare hem till moi,dricka lite kaffe och vara allmänt dumma i huvudet i vanlig ordning.

Nä,det får räcka för nu.
Mitt huvud orkar inte riktigt.
Pöss//HellA som visar hur brallorna SKA sitta,om du scrollar ned lite.
Och en drös random pics från dagarna 


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0