Jag är så bra!

Onsdagskväll & det är "Grey's anatomy" så jag skriver i reklampauserna.
Har en stor mugg té med smak av körsbär,och två skivor citron i,nomz!
Det börjar bli en liten mysig kvällsrutin att dricka té vid tvn.
Så fick jag en stor härlig mugg av bästa MansonDust som det får plats lite mer vätska i.

Jag gillar inte att jag måste lägga alla bilder i slutet av inlägget,istället som förut,när jag lade in relaterade bilden under just det textavsnittet.
Eller så kanske det går via appen,bara jag som är iq-fiskpinne,jaja.

Igår var det en sån bra dag!
Jag åkte buss helt själv,vilket är stort för mig!
När jag klev av vid vårdcentralen så sträckte jag lite extra på mig och tänkte att "jag är så jädrarns bra."
Heja mig liksom!
Sen var det ett jättebra besök hos J på adhd mottagningen.
Det går så lätt att prata med honom,vi kan prata om allt och inget.
Uppskattar besöken där.
Blodtrycket var bra och min vilopuls har sjunkit,det är amazing.
Jag har haft hög vilopuls hur länge som helst,den har legat på strax över 80,nu ligger den på 68.
Jag är jätteglad över det!
Ingen aning om varför den sjunkit,men det är bara positivt.

När vi var klara kramade jag om honom & vi önskade varandra god jul sen knallade jag vidare hemåt.
Jag gick över byn helt själv och det gick jättebra!
Gick till och med in på Netto,jag blev imponerad av mig själv!
Jag gick lugnt där inne,tog tid på mig,tittade på alla varor etc etc.
Så stolt jag blir över mig själv!
Jag kan inte minnas senast jag var inne på en affär och handlade ensam sist.

Imorgon ska jag till psyk igen,dock till psykologen.
Orolig redan nu över bussresan men gör allt jag kan för att peppa mig själv.
I can do it!

Har julpyntat här hemma,det är relativt klart.
Granen kvar dock men den åker nog fram samt pyntas imorgon.
Julmusik spelas på hög volym mest hela tiden och det är så mysigt!
Julmys ftw!!!
Ska baka lite lussesnoppar någon dag här framöver,så sugen!
Denna julen blir det dock inte särskilt många julklappar,vilket jag tycker är grymt tråkigt.
Älskar att ge,det är underbart.
Men det är fattigt som sjutton.
Barnen vet det och accepterar det,jag har alltid vart noga med att lära dem att man ALLTID ska vara tacksam för det man får,även om det bara är något litet.
MEN man kan se på dem...
Blargh!
Jaja,det skulle inte bli ett negativt inlägg.

Nu ska jag tvätta av ansiktet och göra lite mer té.

Sov sött//hellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Sök pengar från majblomman!

Svar: Tror det är för sent :/
Starsprinkle

2016-12-01, kl 09:19:35
Skrivet av: Anonym

Giving People eller Julgåvan? :)

Svar: Ska undersöka det. Tack :)
Starsprinkle

2016-12-01, kl 21:25:38
Skrivet av: L.

Kanske är karln din som smittat dig med sin hare krishna-harmoni? : D

Svar: Haha ja vem vet ^^
Starsprinkle

2016-12-01, kl 22:30:19
Skrivet av: Anonym

Svenska kyrkan kan ibland ge hjälp. Kan vara värt att kolla upp :) kolla majblomman också ändå. Det kanske inte är försent.

Svar: Senaste gångerna från majblomman vid jul har jag fått till svar att de har så mkt ansökningar så det är bättre att ansöka till sommaren så vi kan göra något.
Starsprinkle

2016-12-02, kl 08:49:27
Skrivet av: Charlotte

Får du ingen hjälp från Ls pappa? Tänkte om han hade det bättre ekonomiskt så skulle han ju kunna vara schysst och hjälpa dig runt jul....behöver ju inte vara så mkt men så att du ändå kan köpa några julklappar liksom....

Svar: Nä tyvärr ingen hjälp :/
Starsprinkle

2016-12-04, kl 19:09:27
Skrivet av: Charlotte

http://www.foreningenfvo.se

Svar: Tack för tipset,jättegulligt av dig men det stod att det bara är om.man bor i sthlm eller kranskommunerna.
Starsprinkle

2016-12-07, kl 00:10:19


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0