Bruna funderingar.

Lördagskväll.
Levande ljus lite här och där som gör lägenheten lite extra mysig när det är alldeles mörkt.
Middagen ligger i magen,det blev pannkakor enligt önskan från Spike.
Leeloo kom hem alldeles lagom tills maten var klar.
Hon har vart med och skrålat i kören på en gala här i byn för "Världens barn".
Bilden här nere är från en av gångerna de repade,Leeloo står där i mitten med grå luvtröja.
Lilla sötfjärten <3

Star Wars:The phantom menace på tv.
Fattar inte hur folk kan ogilla Jar Jar Binks.
Han är min favoritkaraktär!
Så jävla störande och sjukt härlig snubbe.
Brukar vara så att antingen så hatar man honom,eller som jag - älskar honom ;)
Inga mellanting.
Lite som musiken "Primus" gör.
Dock samma där,love it.


Har försökt hitta vart,och hur man överklagar till Facebook gällande min block.
Men damn,de borde göra det lättare att hitta.
Det är en djungel av kategorier och tusen underkategorier.
Eller så är jag bara efterbliven.
Anyhow...Jag skrev nånstans och skickade in.
Förklarade.
För som sagt,denna gången är det inte rättvist nånstans.
En vecka är rätt lång tid.
Och folk kan ju tro att man dött ffs,blir plötsligt knäpptyst liksom.
Sist,när jag blev blockad 24 timmar för analtröjan,tyckte det var jävligt lång tid...men nu,ujuj.
Märker verkligen hur jäkla beroende man är,kan omöjligt vara hälsosamt,haha.

Jag har funderingar på att färga håret brunt.
Ja,faktiskt.
Har alltid vart svag för mörkt hår MEN jag är ju en sån där person som.har ett behov att att synas (om det är självvalt dvs) och som brunett känns det som jag blir osynlig.
Starka hårfärger som blått,grönt,rosa,lila osv,de lyser verkligen upp och är så jäkla vackert.
Men men...I don't know.
Kan ju färga brunt och ha det ett tag.
Det jobbiga är dock sen när jag tröttnar,då måste jag bleka för att kunna ha i så kallad extremfärg.
Mitt hår är redan så jävla slitet.
I-landsproblem deluxe här minsann,haha.
Oh well,får se vad som händer och sker.
Sen har jag nån form av psoriasis (självdiagnoserat) i främre delen av hårbotten.
Det syns inte jättetydligt när håret är ljust,men rätt tydligt när håret är mörkt.

Nu ska jag poppa popcorn åt Leeloo,old school style i kastrull.
Hon står just nu i köket och frågar om man ska ta hela förpackningen och stoppa in i micron.
Hahahaha,känner mig gammal när nya generationen knappt vet hur man poppar som man "ska".

//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Köp en billig brun syntetperuk? Och youtuba hur man tar bort den plastiga glansen, med sköljmedel. Typ "matten wigwith fabric softener". Ser helt okej ut efteråt!

Svar: Nja..jag blir så irriterad på peruker efter bara en kortare stund :/
Men tack för tips.
Ska ha det i åtanke :)
Starsprinkle

2016-10-02, kl 17:24:01
Skrivet av: Helena

Jag gillar också Jar-Jar :D

Svar: Åhh yay.
High five på det! :D
Starsprinkle

2016-11-06, kl 20:21:14


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0